AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Gode/dårlige erfaringer? Anonymkode: 2b69c...b71
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 Kan du forklare litt mer konkret hva du mener? Jeg har møtt mange av mannen min sine venninner, eller dvs. de er som oftest partnere av mannen min sine kompiser. Anonymkode: 8c7e8...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du forklare litt mer konkret hva du mener? Jeg har møtt mange av mannen min sine venninner, eller dvs. de er som oftest partnere av mannen min sine kompiser. Anonymkode: 8c7e8...c8c Hun mener sikkert mannen sine venninner, ikke damene til kompisene 🙂 Anonymkode: 978f3...36e 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #4 Skrevet 10. februar 2021 Har vel bare møtt den ene fordi de andre bor utenlands, men det var veldig hyggelig, hun var ei superkoselig jente. Skulle ønske hun bodde litt nærmere så vi kunne omgåttes litt mer enn hvert tredje år, liksom. Anonymkode: 978f3...36e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun mener sikkert mannen sine venninner, ikke damene til kompisene 🙂 Anonymkode: 978f3...36e Ja, men mer rundt hva problemstillingen egentlig er 😛 Anonymkode: 8c7e8...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #6 Skrevet 10. februar 2021 Ja, samboeren min har alltid hatt mange venner av begge kjønn. To gode venniner fra ungdomsskolen, jeg har møtt begge to og hun ene har jeg også overtatt litt som bestevennine. ❤️ Veldig glad for at jeg fikk muligheten til å møte henne gjennom samboeren min! Han har også fått seg venniner oppigjennom feks om vi har vært på fest, og jeg har ingen problemer med det. Jeg ser klart og tydelig at han er en person som klarer å stifte vennskap med de aller fleste, uansett kjønn. En egenskap jeg er litt misunnelig på! Anonymkode: c6eca...81c 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #7 Skrevet 10. februar 2021 Min mann har selvsagt ikke «venninner». Anonymkode: 5873f...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #8 Skrevet 10. februar 2021 Ordentlige kjekke menn har ikke venninner, bortsett fra venninner de tidligere har ligget med, eller syntes at var sexy. Nå blir jeg kanskje litt slem, men jeg tenker at menn i lavere rangstige (de man ofte ser på som litt outsidere, de som ofte blir sveipet venstre på tinder, eller som av andre årsaker har lavere status generelt i samfunnet) kan godt ha venninner. Eller hvis venninnen er i lavere rangstige (mindre pen, livet ikke på stell osv) så er det også greit, ingen fare for at det har vært, eller blir noe tiltrekning. Anonymkode: e60ee...b79 2
Gjest Alterego666 Skrevet 11. februar 2021 #9 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ordentlige kjekke menn har ikke venninner, bortsett fra venninner de tidligere har ligget med, eller syntes at var sexy. Nå blir jeg kanskje litt slem, men jeg tenker at menn i lavere rangstige (de man ofte ser på som litt outsidere, de som ofte blir sveipet venstre på tinder, eller som av andre årsaker har lavere status generelt i samfunnet) kan godt ha venninner. Eller hvis venninnen er i lavere rangstige (mindre pen, livet ikke på stell osv) så er det også greit, ingen fare for at det har vært, eller blir noe tiltrekning. Anonymkode: e60ee...b79 Så........du dekker over usikkerheten over din egen verdi med å tråkke på andre? Sjarmerende!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #10 Skrevet 11. februar 2021 Alterego666 skrev (1 time siden): Så........du dekker over usikkerheten over din egen verdi med å tråkke på andre? Sjarmerende! Dette har da ingenting med hennes egen verdi å gjøre. De som svarer dette er neppe damer som tar til takke med menn som har «venninner», for å si det på den måten. Det hun skriver er et inntrykk som jeg også sitter med. De mest attraktive mennene behøver ikke være super-joviale og på. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ordentlige kjekke menn har ikke venninner, bortsett fra venninner de tidligere har ligget med, eller syntes at var sexy. Nå blir jeg kanskje litt slem, men jeg tenker at menn i lavere rangstige (de man ofte ser på som litt outsidere, de som ofte blir sveipet venstre på tinder, eller som av andre årsaker har lavere status generelt i samfunnet) kan godt ha venninner. Eller hvis venninnen er i lavere rangstige (mindre pen, livet ikke på stell osv) så er det også greit, ingen fare for at det har vært, eller blir noe tiltrekning. Anonymkode: e60ee...b79 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min mann har selvsagt ikke «venninner». Anonymkode: 5873f...8b7 Helt enig med dere. Anonymkode: 5c60f...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #11 Skrevet 11. februar 2021 Både jeg og samboeren min har venner av begge kjønn fra før, skulle bare mangle. En venn er en venn uavhengig av kjønn. Selvfølgelig beholder vi disse vennene. Anonymkode: 18cca...edc
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #12 Skrevet 11. februar 2021 Min " kommende mann", får ikke lov til å ha venninner utenom kompisenes koner ( som jo bare er staffasje) . Been there ,- done that TWICE 🥶 Neste investeringsobjekt, må ha samme syn som meg hva dette gjelder 😆🤣 Anonymkode: 108ce...a3b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå