AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Han jeg er med nå er veldig erfaren. Og jeg er fullt så bereist i senga😂 sier han vil ha analsex, men er d ikke like deilig med fitte?? Jeg liker en finger som leker litt rundt i det jeg skal komme eller er veldig kåt men kjenner at noe mere enn det å videre inn blir fort som å føle jeg må bæsje å da forsvinner kanskje hele lysta(?).. men vil gjerne prøve likevel, er det lurt!? Kan man finne den ultimate nytelsen her som kvinne selvom jeg ikke har noe g-punkt inni der?? Mener den erogene sonen er litt utenfor analen og litt individuelt hvor man er følsom?.. så.. hvordan forbereder jeg meg på analsex? Medtankepå renslighet ? Noen som har tips ?? Jeg er så redd han skal få bæsj på pikken sin😅🙈 kan jo selvfølgelig snakke med han og om dette men jeg er ikke så fan av å samtale så mye rundt slik som dette med hygienen og bare order bæsj liksom😅 Anonymkode: 345f6...b38
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 *jeg er ikke fullt så bereist i senga, -skulle det stå😁☺️ Anonymkode: 345f6...b38
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han jeg er med nå er veldig erfaren. Og jeg er fullt så bereist i senga😂 sier han vil ha analsex, men er d ikke like deilig med fitte?? Jeg liker en finger som leker litt rundt i det jeg skal komme eller er veldig kåt men kjenner at noe mere enn det å videre inn blir fort som å føle jeg må bæsje å da forsvinner kanskje hele lysta(?).. men vil gjerne prøve likevel, er det lurt!? Kan man finne den ultimate nytelsen her som kvinne selvom jeg ikke har noe g-punkt inni der?? Mener den erogene sonen er litt utenfor analen og litt individuelt hvor man er følsom?.. så.. hvordan forbereder jeg meg på analsex? Medtankepå renslighet ? Noen som har tips ?? Jeg er så redd han skal få bæsj på pikken sin😅🙈 kan jo selvfølgelig snakke med han og om dette men jeg er ikke så fan av å samtale så mye rundt slik som dette med hygienen og bare order bæsj liksom😅 Anonymkode: 345f6...b38 Sørg for å ha tømt deg, kjøp en anal dusj eller bruk dusj slangen og skyll godt før dere setter i gang. Be han være forsiktig, bruk glide middel. Det er naturlig at det føles ut som man skal bæsje da den er inni, fordi analen vil automatisk presse ut noe ikke sluke noe inn 😅 Skjer det uhell(kan skje), så tåler han det. Har du forberedt deg nok så går det nok bra. Lykke til 😊 Anonymkode: 89882...127 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #4 Skrevet 10. februar 2021 Tenk deg nøye om, dette er ikke noe du bør gjøre for hans del. Hvis du allikevel er bestemt på å gi det et forsøk tenker jeg at bæsj på pikken får være hans problem. -Mann- Anonymkode: 9f497...b7f 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 Vi kjører på de gangene vi vil det.Når begge har lyst. Aldri brukt dusj eller andre ting.Vasker baken med våtservietter utvendig etter do. Får han noe på pikken bryr ikke han seg. Har skjedd en av 100 ganger kanskje. Da var jeg bløt i magen den dagen. Det går nok fint.Så lenge du vil det selv?Varm opp.Masse glidemiddel.Og det beste er om du selv tar styringen på å få den inn.Da kan du være så forsiktig som du vil.Er ondt om han presser inn før du er helt klar. Du bør være kåt og ha lyst til det eller så kniper nok det igjen der bak. Er veldig deilig når du først er i gang!Ikke gjør noe du ikke er klar for! Anonymkode: 5dca9...082
Enmanelskeråhate Skrevet 10. februar 2021 #6 Skrevet 10. februar 2021 Noen digger det, noen synes det er greit og noen hater det. Trenger ingen forberedelser utover å ha vært på wc tidligere på dagen
Milky Skrevet 10. februar 2021 #7 Skrevet 10. februar 2021 Hvis du vasker deg godt så er sannsyneligheten for å få avføring på penis veldig lav.. aldri opplevd det før. Vil anbefale å ha gått på toalettet en stumd før så du ikke føler du må på do under økta😂 om man nyter det varierer vel fra person til person men ja kvinner kan absolutt ha nytelse av analsex selvom det ikke er der vi har g punktet. For min del så var det ikke så digg de første gangene da det kjennes ut som at man bæsjer når penisen trekkes ut😂 naturligvis.. men etter et par ganger ble det digg! Man må bsre ta det rolig og ha godt med glid. Du bestemmer farten! Varm opp godt med fingre. Tar vel noen økter før han kan kjøre på med hele penis. Vær avslappet og ikke stram til, da blir det vondt.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #8 Skrevet 10. februar 2021 Ikke gjør det hvis du ikke vil. Anonymkode: d13a3...6be 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #9 Skrevet 10. februar 2021 Har du lyst til å prøve er det bare å prøve, men det er ikke noe du skal eller bør gå med på om du ikke ønsker det. Jeg skyller meg ved å skru av dusjhode og ha forsiktig stråle. Pass på å ikke få vann langt opp i tarmen. Jeg har aldri analsex perioder/dager jeg har løs avføring, fordi da er slimhinner sårere og det kan fort bli bæsj på pikken, selv om man skyller. Man bør heller ikke ha det dager man har luft i magen. Det kan gi smerter. Vet ikke helt hvorfor, men antar at luften blir presset opp i tarmen igjen. Så må han være ytterst tålmodig og forsiktig, og ta det i tempoet kroppen din er komfortabel med. Utålmodighet/bråhet og analsex hører ikke sammen. Derfor er det best med moden og erfaren mann. Umodne gutter ville jeg holdt langt unna analen min. Utført korrekt, OG dersom du har en kropp som tåler analsex (ikke alle kan nyte analsex, på grunn av hemoroider, såre slimhinner og diverse) skal du ikke ha smerter, og det skal føles godt. Jeg synes ikke det er like godt som vaginal sex, men for meg er det et greit alternativ når jeg for eksempel blør for mye til å ha vaginal sex. Ved å bruke en vibrator /womanizer på klitoris samtidig kan det være veldig deilig også, men for min del er det ikke førstevalget. Det er det ulike meninger om, fra at det er like bra eller bedre, til at det er forferdelig. Du må nesten forsøke selv for å vite hva du synes om det. Har du en bra mann skal han uansett respektere det dersom du misliker det. Man skal ikke fortsette med sex man misliker. Viser det seg at du misliker det, men han likevel krever/maser videre er mannen ikke til å spare på. Absolutt ingen mann å satse på. Anonymkode: 3424c...817
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #10 Skrevet 11. februar 2021 Takker for svar dere! Tror nok han syns d er drit sexy mens jeg tenker på tusen andre ting😂😂 så godt å høre d ikke er sannsynlig å få bæsj på pikken. Skal man kunne bli knulla hardt inn og ut som ved vaginalsex? Eller tar man analsex roligere?? kjenner det er litt tension inni meg ang dette. Samtidig er d litt spennende men jeg må jo bare prøve for å se.. er kanskje litt redd for å få en dårlig opplevelse er kanskje det.. vi har så bra sex så vil ikke at d blir noe ekkelt eller at jeg ikke klarer. Men såklart han respekterer det❤️ Anonymkode: 345f6...b38 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #11 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takker for svar dere! Tror nok han syns d er drit sexy mens jeg tenker på tusen andre ting😂😂 så godt å høre d ikke er sannsynlig å få bæsj på pikken. Skal man kunne bli knulla hardt inn og ut som ved vaginalsex? Eller tar man analsex roligere?? kjenner det er litt tension inni meg ang dette. Samtidig er d litt spennende men jeg må jo bare prøve for å se.. er kanskje litt redd for å få en dårlig opplevelse er kanskje det.. vi har så bra sex så vil ikke at d blir noe ekkelt eller at jeg ikke klarer. Men såklart han respekterer det❤️ Anonymkode: 345f6...b38 Du tar analsexen rolig og får i gang før du evt gir på. Når jeg er skikkelig kåt og vi har holdt på noen minutter så kjører vi på. Kan knulle hardt og fort da.Men det er forskjellig hva folk liker og vil. Det beste er å begynne forsiktig.Og ikke gjør noe du ikke vil eller noe som er vondt. Ofte går det veldig fort for han baki så varer ikke så lenge.Han liker det veldig godt. Kan si til han en dag han ikke er kåt , knull meg i rumpa. Da er han ikke sen å be. Anonymkode: 5dca9...082 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #12 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takker for svar dere! Tror nok han syns d er drit sexy mens jeg tenker på tusen andre ting😂😂 så godt å høre d ikke er sannsynlig å få bæsj på pikken. Skal man kunne bli knulla hardt inn og ut som ved vaginalsex? Eller tar man analsex roligere?? kjenner det er litt tension inni meg ang dette. Samtidig er d litt spennende men jeg må jo bare prøve for å se.. er kanskje litt redd for å få en dårlig opplevelse er kanskje det.. vi har så bra sex så vil ikke at d blir noe ekkelt eller at jeg ikke klarer. Men såklart han respekterer det❤️ Anonymkode: 345f6...b38 Det beste er også at du tar styringen første gangen når du begynner. Er vondt å la han ta den inn for noen.Litt og litt inn og du styrer .Til han er helt inne og åpnet mer opp.Så kan dere forsøke harderr eller mer om dere vil. Anonymkode: 5dca9...082 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #13 Skrevet 11. februar 2021 Bæsj som flyter rundt i dusjen, nei takk. Jeg forbereder meg alltid på do før dusjen. Tar nøytral såpe på fingeren å sjekker inni analen. Ikke faen om jeg skal ha bæsj.oppi der sammen med en pikk! Full kontroll og funker hver gang. Anonymkode: 966a6...19e
Oppgitt78 Skrevet 11. februar 2021 #14 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 10.2.2021 den 15.02): Tenk deg nøye om, dette er ikke noe du bør gjøre for hans del. Hvis du allikevel er bestemt på å gi det et forsøk tenker jeg at bæsj på pikken får være hans problem. -Mann- Anonymkode: 9f497...b7f Sex er grisete! Staker en kloakkrøret, så kan det komme dritt på staken. Det er bare sånn det er! Hvis han er så erfaren som ts sier, så har han sikkert opplevd dette tidligere. Ikke gjør noe du ikke har lyst til selv, Ts! Men hvis du har lyst til å prøve, så ta det rolig i starten. Det finnes sikkert noen guider til dette på Google, vil jeg tro..
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #15 Skrevet 11. februar 2021 Har aldri prøvd men har lyst. Hadde tatt en skikkelig rens først og så selvfølgelig brukt beskyttelse. Da føler jeg det er mindre gris? Bare kaste den rett i søpla når man er ferdig. Anonymkode: f901e...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå