Gå til innhold

Tåler ikke Norge en eplekjekk svensk skistjerne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når Petter Northug juniors lepper flagret, og sylskarpe stikk haglet mot i all hovedsak svenske skiløpere, da slo latteren om seg som et ekko i mange hus og hjem.

Men når en eplekjekk, ung dame, sprintstjernen Linn Svahn (21), utfordrende utbasunerer; «gi meg Johaug på siste etappe», ja da får hun så hatten passer i sosiale medier i Norge.

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/taler-ikke-norge-en-eplekjekk-svensk-skistjerne/o/5-95-178667

Anonymkode: a8894...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, er det én ting vi ikke tåler, så er det svensker som tror de er bedre enn oss. Trodde det var en kjent sak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan vinne så mye hun vil. Sverige er uansett helt elendige når det gjelder koronahåndtering og integrering.

Anonymkode: ef94c...968

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri sansen for Petter Northugs drittslenging mot svenskene . Syntes det virket bondsk og litt flaut når en tenker på hvordan folk fra andre land oppfører seg. Bi utelater russererd da. 
Og da bør vi at tåle Linn Svahn kjører en litt tøffere linje . Vi trenger litt mere action i damelangrenn.

Og hvorfor kan vi ikke ha mixstafett i langrenn også ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.2.2021 den 14.29):

Men når en eplekjekk, ung dame, sprintstjernen Linn Svahn (21), utfordrende utbasunerer; «gi meg Johaug på siste etappe», ja da får hun så hatten passer i sosiale medier i Norge.

Anonymkode: a8894...0f1

Det er jo meningen. Svahn kommer med kommentarene  for å skape engasjement. Av samme grunn så skriver mediene om det, for de også ønsker engasjement.  

Anonymkode: ac7cf...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...