AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Hva ville du gjort hvis du vant 10 Millioner ++++++? Hva ville du brukt pengene på? Personlig ville jeg kjøpt nytt hus, gjort meg helt gjeldfri, ny fin bil etc. Hadde gitt bort hvertfall 1 million til hver av mine søsken og foreldre. Anonymkode: 1c771...60d
Aragorn ll Elessar Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 (endret) Betalt det jeg har i gjeld, og kjøpt meg en litt større leilighet, hadde kanskje også kjøpt en hytte. Hadde i hvert fall brukt litt tid på å reise rundt i Europa og Russland når ting hadde blitt litt mer normalt. Hadde gitt litt penger til vekk også. Satt noe på sparing Endret 10. februar 2021 av Aragorn ll Elessar 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 Hadde gitt bort 9 mill. til mine onkelbarn, beholdt 1 mill. selv. Anonymkode: 12ff0...9ec 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #4 Skrevet 10. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hadde gitt bort 9 mill. til mine onkelbarn, beholdt 1 mill. selv. Anonymkode: 12ff0...9ec Såpass! Anonymkode: 1c771...60d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 Kjøpt et nybygga hus. Ikke særlig stort hus, men 4 helt greie soverom og kanskje en bi-inngang og kontor. Bytte ut bil nr 2 til en litt bedre bil. Litt sparing. Hadde også gitt litt rest til foreldre og svigers🙂 Anonymkode: 0d87b...acd
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #6 Skrevet 10. februar 2021 Betalt deler av gjelden, bygd hytte, kjøpt en liten båt og bygd naust på naustomten. Resten investering. Anonymkode: f2731...110
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #7 Skrevet 10. februar 2021 Slutta i jobben som helsepersonell og sagt fra meg lisensen. Reist jorda rundt. Anonymkode: b8d60...b78 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #8 Skrevet 10. februar 2021 Bygd nytt hus kvittet meg med gjeld kjøpt ny bil jeg skulle også spyttet inn en del penger til moren min så hun kunne bygd et bedre hus til seg. resten på sparing Anonymkode: 67486...48b 1
MortenMinstelønn Skrevet 10. februar 2021 #9 Skrevet 10. februar 2021 (endret) Hadde tatt ut 90% i eurosedler, lagt de inn i et klart glassmonter i stuen og kalt det kunst. Muligens hadde jeg kjøpt en 9-millimeter med lyddemper samt tre forskjellige pass, lagt dette over seddelbunkene i monteret, og kalt det true crime-kunst. Edit: Litt sånn som dette. Bare i større skala. Endret 10. februar 2021 av MortenMinstelønn 2
Thyra Skrevet 10. februar 2021 #10 Skrevet 10. februar 2021 Sagt opp jobben, betalt gjeld og så gått i tenkeboksen for å finne ut hva jeg skulle gjøre videre. Flytte? Hvor? Avhengig av hvor mye jeg vant, ville jeg også gitt bort en del. Men skulle først ha sikret meg selv og sønnen min.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #11 Skrevet 10. februar 2021 3 minutter siden, Thyra said: Sagt opp jobben, betalt gjeld og så gått i tenkeboksen for å finne ut hva jeg skulle gjøre videre. Flytte? Hvor? Avhengig av hvor mye jeg vant, ville jeg også gitt bort en del. Men skulle først ha sikret meg selv og sønnen min. Jeg føler også jeg måtte ha gitt bort en del. Føles utrolig skittent å ikke dele en så stor sum. Jeg ville sørget for at min nærmeste familie alltid har nok. Hadde det vært 20 million så hadde jeg nok sponset ny bolig for foreldre og søsken + litt lommepenger. Så beholdt resten selv. Anonymkode: 1c771...60d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #12 Skrevet 10. februar 2021 Bygget eller kjøpt og tilpasset hus med to leiligheter slik at vi kunne hatt en selv og en som ble tilpasset bolig for barn med spesielle behov. Til å begynne med kunne vi leid ut den spesialtilpassede boligen, gjerne til en annen familie med barn med spesielle behov, senere, når barnet vårt blir voksent kunne det flyttet over og hatt alle sine tjenester der og oss vegg i vegg. Ville også hatt en hage som var inngjerdet og gjennomtenkt, med en delvis overbygd lekeplass med kule leker for barnet vårt. Ellers satset på å bli gjeldfri, og å spare, levd rimelig greit og vanlig. Anonymkode: dd51c...2aa
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #13 Skrevet 10. februar 2021 Hadde kjøpt meg hus, ny bil, gitt bort noe, og satt noe på sparing Anonymkode: c1562...bba
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #14 Skrevet 10. februar 2021 Ville betalt ned all gjeld, på hus og bil. Da hadde jeg hatt igjen ca. 7 mill. Ville kjøpt hytte for 3 mill. Så hadde jeg spart de siste 4 mill, slik at jeg kunne jobbe redusert, kanskje 2 dager i uka. Tatt med barna til USA, og reist overalt. Anonymkode: fb24d...50b
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #15 Skrevet 10. februar 2021 Hadde sagt opp jobben, kjøpt meg hus på Sørlandet og flytta dit, og sikret mine barns økonomiske fremtid 🙂 Anonymkode: e58d2...367 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #16 Skrevet 10. februar 2021 Først hadde jeg blitt skikkelig overrasket, siden jeg ikke spiller lotto. 🙃 Deretter hadde jeg nok sett på mulighetene for å betale ned det meste av gjelden vår, spandert på oss noe hyggelig, som en tur på stor hytte til sommeren, med hele storfamilien, og så hadde jeg brukt ca halvparten til å investere i aksjer. Resten hadde jeg bare satt til side, og tenkt litt på hva vi egentlig ønsket å bruke dem på. Kanskje vi skulle fått pusset opp badet og kjøkkenet? Det høres jo mye ut som en engangssum, men penger forsvinner fort om man bruker ukritisk. Anonymkode: bfbf7...92e 3
fjær Skrevet 10. februar 2021 #17 Skrevet 10. februar 2021 Delt med søsken og foreldre. Satt penger på konto til ungene gjort oss gjeldfri og kjøpt hytte..
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #18 Skrevet 10. februar 2021 Kjøpt hyttetomta nedenfor huset mitt. Gitt bort fem mill til andre som trenger penger, litt sånn at jeg går på gata eller andre steder og bare gir bort litt her og der. Kjøpt meg en Lambo. Vips, så er pengene brukt opp. Anonymkode: e1d73...99b
Brunhilde Skrevet 10. februar 2021 #19 Skrevet 10. februar 2021 Jeg hadde først betalt ned gjeld, så pusset opp kjøkken, bad og vaskerom og kjøpt meg en liten bil. Jeg ville delt med barn, søsken og tantebarn. Det hadde vært gøy å vinne en så stor sum. 😊
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #20 Skrevet 10. februar 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Først hadde jeg blitt skikkelig overrasket, siden jeg ikke spiller lotto. 🙃 Deretter hadde jeg nok sett på mulighetene for å betale ned det meste av gjelden vår, spandert på oss noe hyggelig, som en tur på stor hytte til sommeren, med hele storfamilien, og så hadde jeg brukt ca halvparten til å investere i aksjer. Resten hadde jeg bare satt til side, og tenkt litt på hva vi egentlig ønsket å bruke dem på. Kanskje vi skulle fått pusset opp badet og kjøkkenet? Det høres jo mye ut som en engangssum, men penger forsvinner fort om man bruker ukritisk. Anonymkode: bfbf7...92e Enig. Det varer ikke evig, tror jeg. Men viktigste tror jeg er å gjøre seg gjeldfri. Og sørge for at familie har nok. Jeg ville vært veeeeldig forsiktig med pengene. Hadde ikke sluttet i jobb men redusert stillingen min. Må liksom ha litt inntekt på si. Hadde vært en helt annen situasjon om det var snakk om 100 000 000. Anonymkode: 1c771...60d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå