Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

8AD6489E-870E-496E-BF1C-E2B344654D0B.jpeg

Anonymkode: ce0ad...4df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 3ceed...56d

Skrevet

Det finnes en egen tråd for tolking av graviditetstester. De RFSU-testene stirrer folk seg blinde på og tror de ser en strek der det er en skyggestrek fra testen selv.

• Liker 4
Skrevet
Mnjah skrev (1 minutt siden):

Det finnes en egen tråd for tolking av graviditetstester. De RFSU-testene stirrer folk seg blinde på og tror de ser en strek der det er en skyggestrek fra testen selv.

Skjønner, jeg er helt ny her... Men denne er tatt på morgenurin idag og viste slik etter 5 minutter, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den!

Skrevet
987654321 skrev (Akkurat nå):

Skjønner, jeg er helt ny her... Men denne er tatt på morgenurin idag og viste slik etter 5 minutter, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den!

Om du ikke vet hvordan du skal tolke den, så er svaret ofte gitt dessverre :) Hvor mange DPO er du?

• Liker 1
Skrevet
Mnjah skrev (5 minutter siden):

Om du ikke vet hvordan du skal tolke den, så er svaret ofte gitt dessverre :) Hvor mange DPO er du?

Mensen skulle ha kommet for 3-4 dager siden

Skrevet
987654321 skrev (16 minutter siden):

Mensen skulle ha kommet for 3-4 dager siden

Clear Blue sine er visstnok mye mer tydelig enn RFSU, så kan være greit å prøve en sånn.

Anonymkode: d98be...e0b

Skrevet

Jeg vil si nei 

Anonymkode: 6653b...ca9

Skrevet

Er enig med de over her, jeg ser ingen strek som tilsier at du er gravid. Hadde det derimot vært en svak, men like avgrenset som den streken ved siden av hadde det vært en annen sak. Bedre lykke neste gang🙂

Skrevet

Hvis det er 3-4 dager siden du skulle hatt mensen vil jeg si den er veldig negativ. Altså, den er negativ uansett, men når du ventet mensen får noen dager siden burde det ha kommet en til strek om du var gravid. Enten så har du ikke sluppet egg denne mnd, eller så har du sluppet mye senere enn du bruker slik at mensen blir forsinket. Evt at El har skjedd mye senere enn du tror og at du likevel er gravid, men mye kortere på  vei. 

Anonymkode: 02c4a...423

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis det er 3-4 dager siden du skulle hatt mensen vil jeg si den er veldig negativ. Altså, den er negativ uansett, men når du ventet mensen får noen dager siden burde det ha kommet en til strek om du var gravid. Enten så har du ikke sluppet egg denne mnd, eller så har du sluppet mye senere enn du bruker slik at mensen blir forsinket. Evt at El har skjedd mye senere enn du tror og at du likevel er gravid, men mye kortere på  vei. 

Tok en test i kveld som viser to streker i mine øyner hvertfall! Men jeg går på p-piller også, så skal teknisk sett ikke bli gravid og prøver heller ikke... Jeg tok test for å sjekke ettersom jeg har hatt litt symptomer! 

BAEFCFD1-1A20-4CEB-8668-4E817ABD0A94.jpeg

Skrevet

Syklusen min varierer veldig også...

Skrevet

Negativ.

Anonymkode: 0caad...bfe

Skrevet
7 hours ago, 987654321 said:

Tok en test i kveld som viser to streker i mine øyner hvertfall! Men jeg går på p-piller også, så skal teknisk sett ikke bli gravid og prøver heller ikke... Jeg tok test for å sjekke ettersom jeg har hatt litt symptomer! 

Hvor ser du den andre streken..?

Anonymkode: 92fff...0dc

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil fortsatt tippe at du ikke er gravid, men hvis du fortsatt er usikker ville jeg bedt om en blodprøve hos legen. 

Skrevet
987654321 skrev (10 timer siden):

Syklusen min varierer veldig også...

Hvis du går på p-piller har du vel ikke syklus?

Anonymkode: cbba6...f17

• Liker 1
Skrevet

Hvis syklusen varierer kan du vel ikke si med sikkert at mensen er forsinket heller..? 😬

Testene et negative :)

Anonymkode: 6653b...ca9

Skrevet
987654321 skrev (20 timer siden):

Jeg synes jeg ser en strek her jeg da. Vet ikke hvor den er ment å være, men jeg ser en mellom de to midterste tuppene🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 0d9bf...588

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg synes jeg ser en strek her jeg da. Vet ikke hvor den er ment å være, men jeg ser en mellom de to midterste tuppene🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 0d9bf...588

Enig med deg. Jeg ser også noe :) 

Skrevet
Sizz- skrev (Akkurat nå):

Enig med deg. Jeg ser også noe :) 

Denne fikk jeg på morgenurin idag, ble strek med en gang (første bilde) og andre bilde (åpnet test) er etter 5 min! Synes det skulle vært veldig merkelig å få så mange positive tester (spesielt rosa strek også) om man ikke er gravid, veldig frustrerende... Så tror jeg kanskje skal bestille en time hos legen bare for å være helt sikker.. Som sagt så prøver vi ikke, ettersom jeg bruker p-piller, men det blir ikke abort uansett!

C6622A44-F47C-430F-9C44-1425119C1047.jpeg

5DF19C79-94F6-46B0-866E-DA3383F20469.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...