AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Jeg hadde hyperemesis i forrige svangerskap, da var jeg litt uggen allerede en uke etter eggløsning - før jeg overhodet visste jeg var gravid, i uke 4,5 smalt kvalmen til for fullt og jeg ble sengeliggende i flere måneder. Moderat kvalme og oppkast resten av svangerskapet. Nå - 1 uke etter eggløsning - er jeg også uggen og jeg håper virkelig ikke det er et tegn på at om jeg er gravid så er hyperemesis på vei denne gangen også.... Så jeg lurer på: har noen vært litt uggen i uke 3 uten å bli ekstrem kvalme? Anonymkode: f21b9...9a2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 Jeg var det. Begynte med at jeg var småkvalm og uggen, ble bilsyk uten at jeg skjønte hvorfor. Tok en test etter en ukes tid når jeg kom hjem fra ferie som var veldig positiv, da var jeg 4 uker på vei tenker jeg. Jeg fortsatte å være uvel fram til rundt uke 10 tenker jeg, men jeg kastet aldri opp. Så gikk det over 🙂 Men jeg har heller aldri vært plaget med ekstrem kvalme når jeg har gått gravid, kun de første 2 mnd ca. Du har vel en større sjanse for å igjen utvikle hyperemesis i og med at du hadde det i forrige svangerskap, men det er ikke sikkert. Jeg krysser fingrene for deg. Anonymkode: e8c3c...5f4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg var det. Begynte med at jeg var småkvalm og uggen, ble bilsyk uten at jeg skjønte hvorfor. Tok en test etter en ukes tid når jeg kom hjem fra ferie som var veldig positiv, da var jeg 4 uker på vei tenker jeg. Jeg fortsatte å være uvel fram til rundt uke 10 tenker jeg, men jeg kastet aldri opp. Så gikk det over 🙂 Men jeg har heller aldri vært plaget med ekstrem kvalme når jeg har gått gravid, kun de første 2 mnd ca. Du har vel en større sjanse for å igjen utvikle hyperemesis i og med at du hadde det i forrige svangerskap, men det er ikke sikkert. Jeg krysser fingrene for deg. Anonymkode: e8c3c...5f4 Åååh, dette var litt betryggende. Jeg håper virkelig at det ikke blir så ille denne gangen. Takk! Anonymkode: f21b9...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå