AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Hun hadde perfekt kropp og smilte til meg. Vanskelig å anslå men vil anta hun var et sted mellom 19-23 år. Selv er jeg en middelaldrende mann. Tips til hvordan jeg kan gå frem for invitere henne på kafedate neste gang jeg møter henne? Anonymkode: 168bb...fb5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 Et smil betyr ikke "inviter meg på date" Jeg smiler ofte til folk for å vise at jeg ser de, men det betyr ikke jeg vil noe mer. Anonymkode: f6376...69c 27
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 Hvor gammel er du selv? Er du mye eldre så bør du holde deg unna Anonymkode: c9d9a...550 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #4 Skrevet 10. februar 2021 Med mindre hun viser tegn til at hun ønsker kontakt (et smil er IKKE tegn på det), så hold deg unna. Flott jenter på treningssenter blir kontaktet av gutter og menn hele tiden. I 99% av tilfellene ønsker de bare å få trene i fred. Den siste lille prosenten, viser deg tydelig at hun vil bli kjent. Anonymkode: 1078c...3c8 9
911 Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 Som de andre her skriver; et vennlig smil er IKKE en invitasjon til noe mer. Smil og vær hyggelig tilbake, men ikke prøv å få til et stevnemøte. Jeg trener jevnlig på et lokalt senter og kjenner de fleste. Dermed veksler vi et smil og noen ord i forbifarten, men det hadde blitt for dumt om jeg ba de ut på "date". Da hadde de nok sett rart på meg 😆 5
Gjest royalD Skrevet 10. februar 2021 #7 Skrevet 10. februar 2021 man spør ikke en fisk hvordan man fanger fisk. Bare gå opp til henne og be hu ut du
Gjest Paramount Skrevet 10. februar 2021 #8 Skrevet 10. februar 2021 Vet ikke hvor seriøs ts egentlig er, tips til kafedate etter et smil? Vær glad for det smilet du fikk, fortsett med vanlig høflighet. Er ikke det hyggelig nok? Ikke ødelegg for alle oss andre, og deg selv. I verste fall bytter hun senter. Da mister du den lille solstrålen i drømmen din. Damer må få lov til å smile uten noe mer.
Milky Skrevet 10. februar 2021 #10 Skrevet 10. februar 2021 Omg.. et smil betyr ingenting. Jeg smiler alltid når jeg får øyekontakt med en ukjent, fordi jeg vanligvis har resting bitch face og vil ikke virke som en bitch. Betyr absolutt ikke at man vil bli bedt på date spesielt ikke om det er en mye eldre mann. Det kan oppleves veldig ubehagelig for en ung jente 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #11 Skrevet 10. februar 2021 Ok. Kanskje jeg er innbilsk. Vel dumt å tro en ung dame skal være interessert i en mann som nærmer seg 50 år. Anonymkode: 168bb...fb5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #12 Skrevet 10. februar 2021 Det kan kun ha vært et høflig smil. La henne være med mindre hun selv tar kontakt. Anonymkode: f76d7...791 1
Jessic_a Skrevet 10. februar 2021 #13 Skrevet 10. februar 2021 Jeg smiler som regel til alle jeg møter blikket til på treningssenteret. Det er viktig å få andre til å føle seg sett. Du burde la ting være og heller se det an. Kanskje hun er interessert, kanskje hun bare er hyggelig 😊 1
SlemUlv Skrevet 10. februar 2021 #14 Skrevet 10. februar 2021 Jeg smiler gjerne høfflig til folk, om de ser i min rettning. Helt normal respons.
eliseflisa Skrevet 10. februar 2021 #15 Skrevet 10. februar 2021 Nei nei og atter nei. Du kunne nesten vært hennes bestefar. Innlegget får meg faktisk til å bli engstelig, som mor til en jente på 20 år.... 2
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2021 #16 Skrevet 10. februar 2021 Med mindre du er millonær så er ikke jenter på alder med din datter interessert i deg. Men mange middelaldrene menn innbiller seg det. 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #17 Skrevet 10. februar 2021 Om du vil drite på leggen - vær så god be henne ut. Men hun smilte bare av høflighets skyld, noe veldig mange gjør. Anonymkode: e606c...f04 1
Archer Skrevet 10. februar 2021 #19 Skrevet 10. februar 2021 eliseflisa skrev (38 minutter siden): Nei nei og atter nei. Du kunne nesten vært hennes bestefar. Innlegget får meg faktisk til å bli engstelig, som mor til en jente på 20 år.... Maange unge jenter som liker eldre menn, tom de på 50+, det kan jeg love deg:) men er det ikke slik att mange damer her till lands som syns mannfolka her er så utrolig kjedelige som ikke går frem till damer i hverdaglige situasjoner? Har hørt så mange ganger att " i utlandet flørter menn med oss midt på dagen men her i norge så trenger de alkohol for å tørre!" hvordan ska dere ha det egentlig? Jeg sier kjør på, gå frem og spør om en date, det trur jeg bare hun blir glad over🤙😊
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2021 #20 Skrevet 10. februar 2021 Archer skrev (9 minutter siden): Maange unge jenter som liker eldre menn, tom de på 50+, det kan jeg love deg:) men er det ikke slik att mange damer her till lands som syns mannfolka her er så utrolig kjedelige som ikke går frem till damer i hverdaglige situasjoner? Har hørt så mange ganger att " i utlandet flørter menn med oss midt på dagen men her i norge så trenger de alkohol for å tørre!" hvordan ska dere ha det egentlig? Jeg sier kjør på, gå frem og spør om en date, det trur jeg bare hun blir glad over🤙😊 Nei....det er ikke det....menn i 50 åra som sikler blir sett på som gamle griser, patetiske og desperate. 🤣 Det er en grunn til at man aldri ser 20 år gamle jenter leie på 55 år gamle menn. Med mindre de er rike da...som sagt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå