Gå til innhold

Stiller ektemannen/samboeren din opp for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stiller ektemannen/samboeren din opp for deg? Hvordan da, i såfall? Eller hvorfor ikke, om han ikke gjør det? Jeg er gift, og vi har barn sammen. Men forholdet synker på siste verset. Min mann har aldri støttet meg, han stiller heller ikke opp for meg. Jeg tenger en mann som er der for meg. 

Anonymkode: 02980...cdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, han stiller opp, det betyr mye for meg.

• Liker 4
Skrevet

Hva mener du å stille opp for deg? Virker som personer har forskjellige meninger om det. 

Min samboer gjør ikke så mye for meg føler jeg, men skjer det noe så stiller samboer opp på flekken. 

Anonymkode: ed781...f01

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Stiller ektemannen/samboeren din opp for deg? Hvordan da, i såfall? Eller hvorfor ikke, om han ikke gjør det? Jeg er gift, og vi har barn sammen. Men forholdet synker på siste verset. Min mann har aldri støttet meg, han stiller heller ikke opp for meg. Jeg tenger en mann som er der for meg. 

Mannen min er der alltid for meg, både når jeg ber om det, og de gangene han selv oppfatter at jeg trenger det. Jeg får både praktisk og emosjonell støtte. Jeg føler meg ivaretatt❤️

Det høres ut som om det kanskje ikke er liv laga i ditt forhold. Skal det reddes må dere snakke om hva dere trenger av hverandre for å ha det godt sammen.

• Liker 2
Skrevet

Han støtter opp rundt det å fikse ting osv. hjemme. 
Følelsesmessig vet han ikke hvordan det gjøres....han prøver, men klarer ikke. 

Anonymkode: e490a...0ad

• Liker 1
Skrevet

Ja, vi stiller opp for hverandre både med praktiske ting og følelsesmessig! Vi har begge hver våre barn, og hjelper hverandre gjerne for at kabalen skal gå opp 😊

Anonymkode: 9d454...c65

• Liker 2
Skrevet

Ja, det gjør han så absolutt. Jeg er kronisk syk, og det gjør at mye faller på han dessverre. Jeg gjør det jeg kan, men f.eks ukeshandle og måke snø er ting han gjør for oss begge. Han tar også husvasken iblant. Jeg liker ikke at han må gjøre så mye mer enn meg, men slik er det pr nå.

Men han stiller uansett opp. Om jeg gråter, kommer han og trøster. Trenger jeg hjelp med å få katta til dyrlegen så hjelper han. Han er fantastisk :) Jeg stiller opp så godt jeg kan for han også, f.eks ved å planlegge og gjøre småting i hverdagen enklere.

Anonymkode: cc744...75b

• Liker 3
Skrevet

Mannen min er verdens beste pappa til våre tre små barn, noe som er den beste måten å stille opp for meg på. I tillegg gir han mange komplementer hver dag, og er veldig kjærlig. Han bidrar alltid til at jeg skal få tid til en treningsøkt som han vet er viktig for meg, og som ikke er en selvfølge med tre små hvor en en en liten baby. 

Anonymkode: 3cfa9...ae9

• Liker 3
Skrevet

Alltid. Han er min største støttespiller og heiagjeng. ❤

• Liker 2
Skrevet

Ja, på alle mulige måter, hele tiden. Har aldri vært i tvil om at for han er min lykke viktigere enn egen lykke. 

Det er en kaffekopp på senga om jeg står opp sist, oppvaskmaskin som er ryddet med en gang den er ferdig, kjøper med en bok han vet jeg vil like, alltid en klem og spørsmål om hvordan det går, om han merker jeg sover urolig eller er syk holder han meg uten at jeg må spørre. Nevnte jeg skulle ut og ukeshandle i morgen, da var svaret at han kan ta helgevasken mens jeg handler. Slik har han vært fra første møte, nesten slik at jeg i begynnelsen tenkte at dette var nyforelskelse, og at det ville dabbe av etterhvert, men det skjedde aldri og han er helt lik 17 år senere. 

Anonymkode: 0659d...9e3

• Liker 14
Skrevet

nei, og derfor han nå er x.

Anonymkode: 937fb...880

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min samboer og forlovede stiller veldig mye opp for meg, jeg har 2 barn fra tidligere der barnefaren ikke gjorde noe. 
Så er veldig takknemlig og lykkelig for at min nåværende samboer, han tar å hjelper meg med barna og i hverdagen. Jeg er kunstner så trenger hjelp til tider med å få satt opp ting og bæring. Han tar også bilder av verkene mine og hjelper meg med å skrive til søknader og støtteordninger.

Jeg synes at om mannen din ikke hjelper deg og du har prøvd å fortelle han hva du føler så er nok det beste for alle at dere splitter opp. Men ville ha prøvd å snakke med han, menn er ikke alltid så flink å se mellom linjene, de kan tro at om vi ikke sier  noe så er alt ok... 

Anonymkode: 4a5ba...8ae

Skrevet

Ja, absolutt. Ikke så ofte jeg trenger noe, men har jeg migrene/er syk ol gjør han alt, lager mat og serverer på sengen, kjøper det jeg trenger osv. Oppmuntrer meg dersom jeg bekymrer meg eller er nervøs for noe osv. 

Anonymkode: 1f08c...334

Skrevet

Ja. Han er der for meg.

Jeg er der for ham også. 

Anonymkode: 21651...392

Skrevet

Ja.. Han stiller alltid opp, kan alltid prate med han om alt og regne med han😍beste følelsen er å vite at noen alltid er der for deg

personlig hadde jeg ikke vært i et forhold med en mann som Ikke er støttende

• Liker 2
Skrevet

Ja alltid! På alle områder ❤️

Skrevet

Ja, han støtter meg i ting som er viktig for meg og stiller opp når jeg trenger det💛som en kjæreste skal 

Anonymkode: 61c0e...7ec

Skrevet

Ja, når der gjelder så er han der. I hverdagen kan jeg irritere meg over at han ikke alltid stiller opp så mye som jeg mener han burde - men han er der når det gjelder. 

Anonymkode: ac3cf...3a1

Skrevet

Ja og nei. 

Han stiller så absolutt opp når jeg forteller at jeg trenger det, men han er ikke flink til å selv forstå at jeg trenger det. At det er logisk og egentlig åpenbart, fordi 1+1=2.

Jeg vil si at han er noe umoden og tankeløs angående å ha forståelse og å stille opp, helt naturlig, uten påminnelse /klar melding. 

Det har kommet seg nå når jeg ikke lenger antar at han forstår av seg selv, men sier at jeg trenger hjelp og støtte, fordi..., men jeg synes det er litt rart at han ikke klarer å konkludere slik selv i enkelte veldig åpenbare situasjoner iallefall. 

Det er imidlertid en måte der han kanskje stiller litt for mye opp for meg. Han tåler ikke at noen kritiserer meg. Da er han direkte i forsvar, uansett hva og uansett hvem. 

Å kritisere meg er det bare han som har lov til å visstnok. 😜

• Liker 1
Skrevet

Nei aldri. Ganske sikker på om jeg hadde blitt alvorlig syk så hadde han bare trukket på skuldrene. Men han er en god far så derfor er det vanskelig å gå.

Anonymkode: fb554...2c2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...