minnimy Skrevet 18. august 2005 #1 Skrevet 18. august 2005 hei.har vært veldig mye inn på sidene her å lest,fått tips og blitt rørt av fine og triste historier. vi skal gifte oss22 juli 06. meg og samboeren min har vært sammen i 6 år og har en datter på snart 3. han fridde til meg på syden tur i fjor,og etter det har jeg vært helt i hundre og har syntes tiden går så tregt,men nå begynner den å gå litt for fort det jeg har klart nå er kirke,lokalet,toastmaster inkl musikk,fotograf og kjolen er i boks,skal kose meg med invitasjoner i vinter. gleder meg til å snakke med dere,siden samboeren er litt "lei" av snakket
Jannibrud Skrevet 18. august 2005 #3 Skrevet 18. august 2005 Velkommen hit! Selv trives jeg så godt at jeg henger igjen ennå etter at jeg har blitt gift...Veldig greit å utveksle tanker og meninger med andre som er like "gira" på bryllup som en selv...
Romantisk Skrevet 18. august 2005 #4 Skrevet 18. august 2005 Velkommen! Selv har jeg ikke vært bruker så lenge heller. Var gjest et par uker. Skal snart gifte meg, og er lei for at jeg ikke fant dette forumet tidligere! Utrolig god hjelp å få her!!! Takk til alle!!
Gjest Litjtuppa Skrevet 18. august 2005 #5 Skrevet 18. august 2005 Hei! Gratulerer! Ser du skal gifte deg bare to uker før meg! Du har litt mer klart enn meg, ligger et par uker etter jeg Skal se på lokale (er nesten bestemt, må bare væres sikker på at det er stort nok) og prøve kjoler snart, fotograf er bestilt.. Morro!! Driver å prøver ut og lager forskjellige invitasjoner nå, det er så koselig!!
*CHOUCHOU* Skrevet 18. august 2005 #6 Skrevet 18. august 2005 Hei, velkommen og gratulerer! Du har kommet veldig langt alt synes jeg og behöver absolutt ikke föle deg stresset enda Jeg ble fridd til 3.Januar 05 og vi giftet oss 30.Juli 05 og vi hadde mer enn nok tid! Bare ta det med ro og kos dere med planlegging. Masse lykke til!
Lassie Skrevet 18. august 2005 #7 Skrevet 18. august 2005 Heisann og gratulerer!! Du skal gifte deg dagen etter meg, du
minnimy Skrevet 18. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2005 tusen takk.jeg er veldig giret ang planlegging,jeg begynte i fjor høst å booke ting,men vi har forandret lokale og dato siden det,men nå er dette 100% sikkert. vi har tenkt å kjøpe inn litt og litt så ikke alt blir til slutt.gøyt å se at andre skal gifte seg samme tid,kan følge med på planlegging.
Boogie Skrevet 20. august 2005 #9 Skrevet 20. august 2005 Velkommen minnimy Du må melde deg inn i datolista over 2006 brudene. Linken er vel på første siden, eller på side 2.. Der er vi alle samlet som skal gifte oss i løpet av neste år!!! Også må du få deg en dagbok, der kan vi følge med på hva du gjør osv, det er så koselig
minnimy Skrevet 20. august 2005 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2005 hvordan får jeg til å lage dagboken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå