AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Har tatt far til sønnen min i å lyve mange ganger. Han svarer meg aldri når jeg konfronterer han. Kan være småting eller større ting. De mindre tingene har jeg bare begynt å ignorert, orker ikke å si ifra lengre. Når jeg konfronterer han med de større tingene så ignorerer han meg eller kommer med teite unnskyldinger hvor han legger skylden på andre, bortforklarer eller sier jeg har misforstått. Kjenner det er veldig utmattende og et irritasjonsmoment for meg. Jeg vil ikke at sønnen min skal lære seg at det er greit å lyve så lenge man slipper unna med det. Noen som har gode råd om hvordan jeg skal forholde meg til han? Hvordan skal jeg få han til å innrømme at han lyver? Kan gni beviset i fjeset hans, men innrømmer aldri noe som helst. Anonymkode: 2af2b...211
stan Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 Det er ingen vits i å konfrontere. Det vil ikke endre ham. Ikke stol på noe som helst. Regn med at alt er løgn og ikke vis at du bryr deg. Om mulig ha minst mulig med ham å gjøre. Jeg vet ikke hvor gammel sønnen er, men du kan regne med at faren lyver til ham og. Det er bare spørsmål om tid før gutten selv skjønner det. Jeg har vært gjennom noe lignende med min eks. Vårt felles barn er voksent og har også brutt all kontakt. Det nytter ikke med notoriske løgnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå