AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Jeg skjønner at homofile fortrinnsvis får følelser for, og forelsker seg i eget kjønn, men har hørt og lest at (noen) homofile opplever at sex med en dame er mye bedre og enklere enn sex med en mann. Erfaringer og synspunkter fra homofile menn her inne? Jeg spør siden min kjæreste har en homofil bestevenn og overnatter av og til hos han, og da i samme seng. Jeg mistenker henne ikke for utroskap, men siden hun nok har et hekt og kanskje er litt forelsket i han kan det jo skje ting. Kanskje jeg til og med kan foreslå at de kan ha sex sammen om begge ønsker det da sjansen for at de blir kjærester er minimal. Mye rart man kan lure på 🙄. Jeg får vel "på pukkelen" av dette men den sjanser tar jeg. Anonymkode: 134b1...d4f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 Håper du ikke er en av dem som finner ut at den homofile vennen ikke var 100% homo alikevel, eller kanskje litt BI. Jeg mener uansett at overnatte i samme seng som en mann er feil og viser lite respekt for deg. For meg, som mann, ville det vært fullstendig uaktuelt og overnatte i en seng med ei lesbisk venninne. Og deretter kreve at dama skulle syntes det er greit!? Det er greit at man skal ha tillit til partneren, men dette er å strekke det veldig langt. Hadde aldri krevd at dama skulle godtatt det. Det er en grunn til at du stiller spørsmål rundt dette. Det skaper uskkerhet og jeg mener hun ikke har respekt for deg, dine grenser eller forholdet hvis hun seriøst mener at dette bør du godta. Hva er det neste. Overnatte hos en singel hetero kompis etter nachspiel fordi hun krever at full har tillit til henne. Hvor setter du egentlig grensa, eller flyttes den gradvis hele tiden. Ville vurdert dette forholdet. Ihverttfall grensene hvis det plager deg. Og det forstår jeg hvis det gjør. Anonymkode: 797d0...836 14
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 Takk for omtanken AB 836. Jeg kjenner denne vennen svært godt og stoler på de begge. Jeg bare vet det ikke kommer til å skje noe som jeg ikke ville godtatt. Om jeg hadde lagt ut navnet på han så hadde du sannsynligvis forstått hvorfor jeg stoler på de 🙄. Det blir ikke noe "neste" og at hun vil overnatte sammen med en heterofil venn. Det skjønner både hun og jeg, så den grensa er satt. Jeg er ikke mer engstelig enn om hun hadde overnattet sammen med en venninne. Ting kan skje da og. Jeg stiller spørsmålet fordi jeg lurer på om det er noen homofile menn som har hatt og liker å ha sex med damer (implisitt tenker jeg på det av og til, men ikke noe jeg bekymrer meg for). Kall meg gjerne naiv, men mener det er så mye annet å bekymre seg for at jeg bruker ikke tiden på dette. Utro kan alle være, men sannsynligheten for at det skjer her er forsvinnende liten. Det er full åpenhet rundt dette. Anonymkode: 134b1...d4f 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #4 Skrevet 10. februar 2021 Strengt tatt er det ikke lurt å overnatte i samme seng. Man bør dele seng med færrest mulig, både pga corona, og på grunn av skabb, som er i full blomstring her i landet. Bla fordi folk deler seng med flere, og smitte får spre seg. Jeg hadde sagt nei til at min partner sover sammen med andre. Kan man ikke tilby overnattingsgjester egen seng og eget, rent, sengtøy, så kan man ikke ha folk på overnatting. Anonymkode: 43bd8...d4e 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 Min, i følge seg selv helt, lesbiske venninne hadde sex med menn innimellom. Uten at det nødvendigvis er relevant i det hele for lesbiske eller homofile generelt eller for din kjærestes homofile kompis spesielt Anonymkode: 57e4d...f88 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #6 Skrevet 10. februar 2021 Jeg kjenner en homofil mann som har hatt sex med en dame, men de var venner som bestemte seg for å prøve. Jeg tror ikke han opplevde det som bedre. Han prøvde bare liksom. Jeg er ute som "lesbisk", men jeg syns merkelapper er vanskelige. Jeg sier at jeg er lesbisk fordi jeg er mer tiltrukket kvinner, jeg forelsker meg i kvinner, og jeg ønsker å være i forhold med en kvinne. Samtidig, så fantaserer jeg noen ganger om at jeg har sex med en mann, og jeg kunne kanskje hatt sex med en mann.... men jeg tror ikke det ville vært noe "følelser" der. Det er også ting heterokvinner gjør med menn som jeg ikke hadde greid. BJ for eksempel. Jeg ser ikke på en mann og tenker at "han er dritdeilig!!!" selv om jeg kan se at han er kjekk og at andre kvinner sikkert finner han attraktiv. Anonymkode: 5804c...6c3 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #7 Skrevet 10. februar 2021 Jeg kjenner en homofil mann som av og til har sex med damer. Han prøvde det ut bare av nysgjerrighet og sier at det er det deiligste han har kjent. Jeg kjenner også lesbiske som har sex med menn av og til, og heterofile som har sex med samme kjønn. Som oftest kvinner det da, men også noen menn. Det er massevis av folk som har sex med begge kjønn uavhengig av legningen sin. Men da handler det jo kun om sex. Jeg synes flere folk i parforhold bør være mere åpne og ikke anse sånt som utroskap. Vi lever ikke lenger i et trossamfunn der moral går foran alt annet. Den tiden var forbi for lengst. Anonymkode: 7beeb...d09 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #8 Skrevet 10. februar 2021 Hadde ikke klart å fullføre noe samleie med en kvinne. Da hadde jeg olle vært homo, men bi. Anonymkode: f2bfb...4e6 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #9 Skrevet 10. februar 2021 Nei, tanken på å gjøre noe seksuelt med en kvinne føles vemmelig. Er homofil ac en grunn, betyr at man ikke tenner på kvinner. Er like teit som å spørre en heterofil mann om han har lyst på sex med en annen mann. Anonymkode: 00692...775 6
NysgjerrigPiken Skrevet 10. februar 2021 #10 Skrevet 10. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, tanken på å gjøre noe seksuelt med en kvinne føles vemmelig. Er homofil ac en grunn, betyr at man ikke tenner på kvinner. Er like teit som å spørre en heterofil mann om han har lyst på sex med en annen mann. Anonymkode: 00692...775 Syns ingen av disse tingene er teit å spørre om. Som du ser over finnes det homofile menn som har sex med kvinner, akkurat som det finnes heterofile menn som har sex med menn. Keep it fun 7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #11 Skrevet 10. februar 2021 NysgjerrigPiken skrev (2 minutter siden): Syns ingen av disse tingene er teit å spørre om. Som du ser over finnes det homofile menn som har sex med kvinner, akkurat som det finnes heterofile menn som har sex med menn. Keep it fun Nei, det er helt feil. Da er ingen av de homofile, men bifile/biseksuelle. Du bør forholde deg til fakta og ikke finne på ting som "ja man er fortsatt heterofil mann om man suger litt kukk". Det er rett og slett patetisk at man ikke bare kan forholde seg til gjeldende begrepsbruk og lære, men må finne opp noe selv. Anonymkode: ea1d9...538 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #12 Skrevet 10. februar 2021 NysgjerrigPiken skrev (10 minutter siden): Syns ingen av disse tingene er teit å spørre om. Som du ser over finnes det homofile menn som har sex med kvinner, akkurat som det finnes heterofile menn som har sex med menn. Keep it fun Da hadde ingen vært heterofile eller homofile, da hadde alle vært bifile. Men verden er ikke slik at alle tiltrekkes av begge kjønn. Homofile tiltrekkes kun av samme kjønn. Du som ikke forstår begrepene. Anonymkode: 00692...775 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #13 Skrevet 10. februar 2021 Ikke nå etter jeg kom ut av skapet. Hadde sex med damer før, men med en vond bedragersk følelse etterpå. Lukk øynene, tenk på noe annet, tøm og røm-aktig opplegg. Ferdig med sånn nå. Anonymkode: c1fb1...640 4
gladogvanlig Skrevet 10. februar 2021 #14 Skrevet 10. februar 2021 Homofile menn foretrekker sex med damer. De er jo mye deiligere enn menn. Dessverre er det et stort gruppepress i homofile miljøer for at man liksom må ha sex med menn.
Gjest Alterego666 Skrevet 11. februar 2021 #15 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg kjenner en homofil mann som av og til har sex med damer. Han prøvde det ut bare av nysgjerrighet og sier at det er det deiligste han har kjent. Jeg kjenner også lesbiske som har sex med menn av og til, og heterofile som har sex med samme kjønn. Som oftest kvinner det da, men også noen menn. Det er massevis av folk som har sex med begge kjønn uavhengig av legningen sin. Men da handler det jo kun om sex. Jeg synes flere folk i parforhold bør være mere åpne og ikke anse sånt som utroskap. Vi lever ikke lenger i et trossamfunn der moral går foran alt annet. Den tiden var forbi for lengst. Anonymkode: 7beeb...d09 👆Dette!👆
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #16 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg skjønner at homofile fortrinnsvis får følelser for, og forelsker seg i eget kjønn, men har hørt og lest at (noen) homofile opplever at sex med en dame er mye bedre og enklere enn sex med en mann. Erfaringer og synspunkter fra homofile menn her inne? Jeg spør siden min kjæreste har en homofil bestevenn og overnatter av og til hos han, og da i samme seng. Jeg mistenker henne ikke for utroskap, men siden hun nok har et hekt og kanskje er litt forelsket i han kan det jo skje ting. Kanskje jeg til og med kan foreslå at de kan ha sex sammen om begge ønsker det da sjansen for at de blir kjærester er minimal. Mye rart man kan lure på 🙄. Jeg får vel "på pukkelen" av dette men den sjanser tar jeg. Anonymkode: 134b1...d4f Da bør du snarest mulig nekte henne å overnatte der.....som 100% homofil mann kan jeg fortelle deg at vi homser absolutt kan ha sex med en kvinne, på samme måte som en lesbe kan ha sex med en mann, i miljøet foregår det endel sex mellom homser og lesber, husk sex er sex og ingenting annet enn en kosestund for å oppnå orgasme. Å elske , som man gjør med den man elsker er derimot noe annet . Jeg er ganske så sikker på at din kjæreste allerede har hatt penetrerende sex med sin homsevenn. Beklager for ett brutalt svar. Anonymkode: 678b9...fd3 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #17 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei, tanken på å gjøre noe seksuelt med en kvinne føles vemmelig. Er homofil ac en grunn, betyr at man ikke tenner på kvinner. Er like teit som å spørre en heterofil mann om han har lyst på sex med en annen mann. Anonymkode: 00692...775 Kan du forklare litt nærmere, jeg bare lurer hvordan du kan se på en kvinne som vemmelig og ikke en mann, damer er jo renere og penere så hvordan kan de være mer vemmelig, en mann er ikke pen på samme måte som en kvinne. Anonymkode: c0df2...39d
NysgjerrigPiken Skrevet 11. februar 2021 #18 Skrevet 11. februar 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Nei, det er helt feil. Da er ingen av de homofile, men bifile/biseksuelle. Du bør forholde deg til fakta og ikke finne på ting som "ja man er fortsatt heterofil mann om man suger litt kukk". Det er rett og slett patetisk at man ikke bare kan forholde seg til gjeldende begrepsbruk og lære, men må finne opp noe selv. Anonymkode: ea1d9...538 17 hours ago, AnonymBruker said: Da hadde ingen vært heterofile eller homofile, da hadde alle vært bifile. Men verden er ikke slik at alle tiltrekkes av begge kjønn. Homofile tiltrekkes kun av samme kjønn. Du som ikke forstår begrepene. Anonymkode: 00692...775 Legning og seksualitet er ikke det samme. «Gjeldende begrepsbruk og lære» sier at seksualitet og legning er flytende, hvis det absolutt skal trekkes inn. Veldig mange har hatt seksuelle opplevelser med samme kjønn (feks i ungdomstiden). Det betyr ikke at de er homofile. Heterofile par som iblant har trekant er heller ikke bifile av den grunn. Tiltrekning er ikke så svart/hvitt som dere skal ha det til. 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #19 Skrevet 11. februar 2021 29_j skrev (31 minutter siden): Min bestevenn er homofil. Han kunne ikke tenkt seg det, han er 100% homofil. Har spurt han. Jeg kunne uansett ikke tenkt tanken selv. Enda han er supekjekk. 😉 Om han hadde spurt om å få prøvekjøre deg så er jeg ganske sikker på at du hadde latt ham prøve 😉 Anonymkode: 678b9...fd3 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #20 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei, tanken på å gjøre noe seksuelt med en kvinne føles vemmelig. Er homofil ac en grunn, betyr at man ikke tenner på kvinner. Er like teit som å spørre en heterofil mann om han har lyst på sex med en annen mann. Anonymkode: 00692...775 Vemmelig? 🤷♀️ Jeg er hetero kvinne, men tenker ikke på sex med kvinner som vemmelig. Bare.....at de mangler det jeg er mest interessert i Anonymkode: 61ee0...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå