jentee24 Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 (endret) Jeg har en rett som jeg ikke får ut av hodet og har i maaaaange år hatt lyst å finne den! Jeg hadde en vietnamesisk venninne under barndommen og hennes pappa lagde veldig ofte en simpel rett som bestod av ris og det jeg tror, eller er rimelig sikker på var svinekjøtt i strimler . Men smaken Og lukten på det kjøttet var så syyyyyykt godt! Men jeg aner ikke hva han brukte i retten . Kjøttet hadde en lys farge og ingen saus eller lignende . En sulten Og håpløs jente takker for hjelp Endret 9. februar 2021 av jentee24
Arkana Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Jeg har ikke navnet på retten du leter etter (det er nok flere som ligner), men kan tipse om at man ofte får bedre svar ved å google på engelsk. Hvis du googler "vietnamese pork and rice dish" får du opp flere forslag som ser ut som det du beskriver. Mye god mat i det vietnamesiske kjøkken.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 Kan du ikke bare spørre venninnen eller faren hennes? Anonymkode: 98486...6b9
Edie Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 Ryddet for avsporinger og innhold med opphavsrett. Edie, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå