AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Jeg er en person som ikke er på sosiale medier etc, og får da ikke med meg alt som skjer i verden når det kommer til hvordan ting funker om dagen. Så her om dagen begynte jeg og lure på om folk får pult under covid tiden? Og hvordan ? De som ikke bor med en partner så klart. sett noen snakker om div chatting sider, men hvem er seriøse etc? Dro innom nakenprat, men de damene der virker jo helt luremus utifra innleggene de legger ut. Sexdating så veldig amatørmessig ut. Går det i Tinder? Å folk bryr seg ikke om covid og møter og knuller som før? Anonymkode: 7cbae...36f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Tinder ja. Møtes over en drink (med mat attåt), og så hjem til en av oss etterpå. Eventuelt hjemmedate. Anonymkode: eebe0...a40
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Vi smarte single, er ikke så overivrig på sex med fremmede på en vanlig dag heller. Å risikere daue for en idiot som bare er innom for sex, virker helt bak mål. De luremusene er gjerne det fregeste du får. God musejakt, pus. Anonymkode: a053a...0c1 3
Frekkulf Skrevet 10. februar 2021 #4 Skrevet 10. februar 2021 Gloryhole er en fin ting. Og hvis man ønsker å se hverandre, så lager man gloryhole i en plexiplate.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 Mange single har gjerne en fast ff som de møter. En del driver nok med ons og tilfeldige ligg via tinder, for eksempel, men det er jo ikke så veldig fornuftig... Anonymkode: 9b489...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå