Gå til innhold

Kan noen roe meg ned? Gravid, null symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nærmer meg 2 mnd på vei. Var kvalm forrigårs og igår, i dag har jeg ikke kjent på noen ting. Har ikke hatt andre symptomer utenom dette. Er en planlagt og ønsker graviditet.

Er livredd for at det ikke er liv laga! Har ikke vært gravid før så aner ikke hva som er normalt og ikke...

Anonymkode: 6918b...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her igjen. Jeg var altså bare bittelitt kvalm disse to kveldene, ellers ingenting..

Skrevet

Er jo mange som ikke merker noe særlig, er ikke gitt at du merker så mye. 😊 Hvis du er veldig stresset ville jeg tatt en ny test 😊

Skrevet

Er like vanlig med lite til ingen symptomer som å ha de typiske symptomene. Prøv å slapp av 🙂 

Anonymkode: bbb83...fdc

Skrevet

Helt vanlig å ikke merke noe også:-) 

Anonymkode: d3adc...bc6

Skrevet

Du kan prøve å tenke at du er heldig 🙂 Når jeg gikk med første hadde jeg null tegn til at jeg var gravid, bare postive graviditetstester. Gikk helt supert! Nå er jeg gravid med nr. 3, 15 uker på vei- kvalm og dårlig døgnet rundt. 🤢 

Anonymkode: 9a500...6b4

Skrevet

Jeg var aldri kvalm når jeg var gravid, hadde jeg ikke hatt lyst på en type frukt som jeg hater til vanlig så hadde jeg nok ikke merket at jeg var gravid før han begynte å sparke i uke 18. :P Så jeg visste ikke jeg var gravid før jeg var to måneder på vei når jeg tok en test. Så jeg tenker du bare skal være glad for at du slipper kvalmen jeg. 

Skrevet

Jeg har nesten ikke hatt noen symptomer i 1.trimester, faktisk. Mot slutten av 1. ble jeg veldig trøtt men før det følte jeg meg omtrent som vanlig. Lite/ingen kvalme eller mataversjoner🤷‍♀️ Har straks termin. Det er så forskjellig hvordan svangerskapet blir, prøv å ikke stress med det 😊 Om ikke så lenge skal du kanskje på tidlig ultralyd?

Anonymkode: a3dae...29e

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei! Nærmer meg 2 mnd på vei. Var kvalm forrigårs og igår, i dag har jeg ikke kjent på noen ting. Har ikke hatt andre symptomer utenom dette. Er en planlagt og ønsker graviditet.

Er livredd for at det ikke er liv laga! Har ikke vært gravid før så aner ikke hva som er normalt og ikke...

Jeg er nå gravid i uke 20. Vi gikk gjennom ivf før det endelig klaffa.

Jeg har selv hatt veldig lite symptomer, og vært veldig usikker om jeg i det hele tatt har vært gravid  men jeg har vært på 4 ultralyder hittil og alt ser bra ut.

Jeg tenker at vi som har lite symptomer og er i god form, må bare være fornøyd med det. 

Anonymkode: b2531...ac5

Skrevet

Jeg hadde litt symptomer de første ukene (ømme bryst), men ellers kjente jeg lite til graviditeten før jeg begynte å kjenne liv. Det er veldig normalt. Hvis du er to måneder på vei så kan du jo kontakte enten helsestasjonen/jordmor og få svangerskapskontroll der? Eller så kan du evt bestille privat ultralyd og få se at alt er i orden? Jeg gjorde begge deler, og ble veldig beroliget av dette. Først privat UL rundt uke 8-9, der jeg fikk se et bankende hjerte og en liten kropp. Deretter var jeg på første svangerskapskontroll rundt uke 12 og jordmor lyttet etter hjertelyd med doppler-maskin. Så fint å få høre hjertelyd! 

Skrevet

Jeg var ikke kvalm, kastet opp én gang i uke 16 pga blodtrykksfall. Bekkenet fungerte godt, ikke vondt i ryggen, siv godt om natta, litt vann i kroppen bare. Mitt mest tydelige symptom var tretthet fra ca uke 23. 

Jeg syns det var «kjedelig» å gå gravid fordi jeg hadde så få symptomer. 

Lille mirakel er 6 uker, så ingen/få symptomer trenger ikke bety noe. ❤️

Anonymkode: 01b45...3ab

Skrevet

I mitt siste svangerskap kunne jeg gått til jeg kjente liv før jeg fant ut at jeg var gravid, hadde det ikke vært for positive tester og tidlig ul (pga ivf.) 

Skjønner det er vanskelig, men prøv å nyt det. Jeg har hatt et svangerskap med «alle» symptomer og et nesten symptomfritt. Det siste var definitivt det beste😅

Anonymkode: fa7e0...80c

Skrevet

Jeg hadde noen dager der jeg ikke hadde noen symptomer. De kom og gikk. Angret litt på at jeg ikke hadde kost meg mer mens jeg ikke var dårlig. 

Tror det er helt normalt å ikke kjenne noe hver dag hvis du har lite symptomer fra før av. 

Anonymkode: c7028...63b

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer, det er helt normalt det også. Normalspekteret er veldig stort. Merket ikke noe før jeg begynte å få mage, og etterhvert bevegelse. Eneste symptom var manglende menstruasjon. 

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer heller, men baby er syv måneder nå, så jeg var nok gravid 😆

Anonymkode: e787e...25f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...