AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Nå har jeg lest og lest på nett men blir ikke noe klokere.. Jeg har fibromyalgi og varme hjelper veldig på smertene, vil derfor kjøpe en varmepute så jeg kan lindre smerter i korsryggen og nakke! Trenger en som blir ordentlig varm og som går dypt inn i muskulaturen noen som har testet ut og er fornøyd med sin varmepute?? Tips mottas med veldig stor takk❤️ Anonymkode: a0642...565
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 https://www.clasohlson.com/no/Terrible-Twins-hvetevarmer/p/Pr348968000 Husker ikke om jeg kjøpte den på clas ohlson, men er dette merket og den har jeg brukt massse i alle fall i 3 år nå, og ser ikke slitt ut engang. Varmer den på max i mikroen i 3 min og da blir den glooovarm. Anonymkode: 1ca63...49a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Jeg bruker også Terrible Twins. I tillegg har jeg en god, gammeldags 2 liters varmeflaske som jeg bruker på korsryggen (Fashy). Anonymkode: 91b0f...830
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå