Gå til innhold

2 ungdommer som røyker hasj i utleidelen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nightcrawler skrev (4 timer siden):

Altså, hallo. Du kjenner ikke meg. Har jeg noe sted her skrevet at jeg er likegyldig til at folk bruker rusmidler? Nei, det har jeg ikke. Du kan gjerne prøve tillegge folk meninger de ikke har, men her lyktes du faktisk ikke med det.

Til info har jeg bodd i et belastet område i Oslo tidligere. Jeg har sett hva både alkohol og narkotika gjør med folk. Jeg jobber i Oslo sentrum den dag i dag, jeg ser daglig hvilke problemer rusmisbrukere ender opp med å ha. Sier ikke at det er på grunn av hasj, men at det ser ut til å bli en stadig mer aksept for rusmidler i samfunnet, det synes faktisk jeg er skremmende.

Noen flere meninger du tror jeg har?

Ja og med all den kunnskapen du har så har du funnet det regningssvarende å politianmelde 18 åringer. Jeg skjønner jo det at du har forakt mot mennesker som bruker rus, hvorfor ellers skulle du funnet det nyttig å politianmelde mennesker for straffeforfølgelsens skyld?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Øk husleien betraktelig. -med 1 mnd varsel. 
din leilighet= du bestemmer hvor mye husleien er! Du trenger ingen «grunn» til å øke. 

Anonymkode: 4675a...4b0

Det stemmer ikke, du kan ikke bare øke husleien betraktelig uten grunn. Du har lov til å øke husleien en gang i året etter BNP, ikke ettersom hva du vil. Skal du øke husleien betraktelig må det være fordi du får nye leietakere som har ny kontakt. Man har da rettigheter selvom man leier bolig. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 22.46):

Bor 2 gutter på 18 år under i en utleieenhet, vet at de røyker hasj der, er dritt lei dem og vurderer å tipse politiet. 

Vil det gi dem for store konsekvenser vist jeg melder ifra. 

Anonymkode: c8494...05c

Ring politiet

Anonymkode: acbdf...a99

• Liker 1
Skrevet

Disse eier ikke respekt, selvfølgelig skal de ikke røyke inne. De får lære seg å gå ut som resten av oss gjør. Røyke inne i 2021, det er en uting.

Konsekvensene om du ringer politiet, OG de blir tatt, er at de får en bot. Den er som oftest lavere enn om du kjører på rødt lys i trafikken. Det spørs om de blir tatt for bestittelse eller bare bruk, og andre forhold.

Selv røyker jeg alltid ute - og ja, jeg befinner meg i et av de mange land hvor det er lovlig å røyke. 

Anonymkode: 26624...a7b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2021 den 0.22):

Jeg er en mann som bor i boligen men i delen til høyre. 

De ligger feks utenfor nå kl 00:20 på gressplenen og halisunerer mens de synger høyt. Er sånne ting jeg er lei av 

Ts

Håper de har på seg godt med klær da 🥶🥶🥶

Anonymkode: f3095...3f3

Skrevet
On 2/10/2021 at 12:22 AM, AnonymBruker said:

De ligger feks utenfor nå kl 00:20 på gressplenen og halisunerer mens de synger høyt. Er sånne ting jeg er lei av. 

Gressplenen midt i februar? I en veldig kald periode, midt på natten?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 22.46):

Bor 2 gutter på 18 år under i en utleieenhet, vet at de røyker hasj der, er dritt lei dem og vurderer å tipse politiet. 

Vil det gi dem for store konsekvenser vist jeg melder ifra. 

Si at det er fuktskader og sopp i leiligheten, og at de må flytte ASAP. 

Anonymkode: 0f270...64d

Skrevet
waco skrev (På 11.2.2021 den 17.32):

Blir litt som hun som i 1970 politianmelder han homoseksuelle naboen fordi han har guttebesøk. Dersom man spør disse menneskene som anmeldte homoseksuelle naboer hvorfor, - så ville de svare at fordi de har lov!

Like morsomt som det er å anmelde noen for cannabisbruk i 2021, var det å anmelde noen for homoseksuelle aktiviteter i 1970.

Forklar gjerne hvordan rusmidler kan sammenlignes med en seksuell legning? Å røyke hasj er skadelig når man er 18 år, i tillegg er det ulovlig å være i besittelse av dette. Var det normalt å anmelde noen for homoseksuelle aktivitet på 70-tallet?

Anonymkode: 20616...303

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Forklar gjerne hvordan rusmidler kan sammenlignes med en seksuell legning? Å røyke hasj er skadelig når man er 18 år, i tillegg er det ulovlig å være i besittelse av dette. Var det normalt å anmelde noen for homoseksuelle aktivitet på 70-tallet?

Anonymkode: 20616...303

Å anmelde mennesker er skadelig. Det var heller ikke skadelig å være homoseksuell på 70-tallet. Skaden var da den homoseksuelle ble oppdaget, - mistet jobben, mistet bosted, fikk ikke lov å gå i forsvaret.

Å bruke cannabis er heller ikke skadelig, skaden er å anmelde en som bruker cannabis, - da kan de risikere å miste jobben, miste bostedet sitt, og som alle vet, - en som har blitt tatt for å bruke cannabis får ikke lov til å gå i forsvaret.

Bare si ifra hvis det er noe mer du lurer på!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...