AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 I bygda her, så er det en person som rett som det er ses kjørende i bil. Han er kjent for å drive med knark og er en kjenning av politiet i den forbindelse. Har selv observert at han har satt seg bak rattet i en bil rusa, og kjørt av gårde. På tross av gjentatte meldinger til politiet gjør de altså ingenting med saken. Er det innafor å f.eks skjære i stykker dekkene på bilen hans? Anonymkode: 48fa9...6a9
Khadira Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det innafor å f.eks skjære i stykker dekkene på bilen hans? Nei. Hvis du observerer at han kjører på en måte som er til fare for andre, eller at han opptrer som rusa bak rattet, så kontakter du politiet. Utenom det så holder du deg unna. 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Nightcrawler skrev (Akkurat nå): Nei. Hvis du observerer at han kjører på en måte som er til fare for andre, eller at han opptrer som rusa bak rattet, så kontakter du politiet. Utenom det så holder du deg unna. Men politiet gjør ikke noe med saken. De har tatt førerkortet hans, men han kjører jo bil like fint for det. Anonymkode: 48fa9...6a9
Khadira Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men politiet gjør ikke noe med saken. De har tatt førerkortet hans, men han kjører jo bil like fint for det. Anonymkode: 48fa9...6a9 Da ringer du politiet igjen. Hva får deg til å tro at hærverk er akseptabelt, forresten?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I bygda her, så er det en person som rett som det er ses kjørende i bil. Han er kjent for å drive med knark og er en kjenning av politiet i den forbindelse. Har selv observert at han har satt seg bak rattet i en bil rusa, og kjørt av gårde. På tross av gjentatte meldinger til politiet gjør de altså ingenting med saken. Er det innafor å f.eks skjære i stykker dekkene på bilen hans? Anonymkode: 48fa9...6a9 Så HAN får gleden av at DU får bot og søksmål? Bra plan. Anonymkode: 03325...1eb 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 Nightcrawler skrev (1 minutt siden): Da ringer du politiet igjen. Hva får deg til å tro at hærverk er akseptabelt, forresten? Fordi jeg tenker at fire ødelagte dekk er bedre enn at han evt kjører på noen Anonymkode: 48fa9...6a9 2
Khadira Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg tenker at fire ødelagte dekk er bedre enn at han evt kjører på noen Anonymkode: 48fa9...6a9 Fair enough, men da regner jeg med at du gladelig også tar boten eller andre eventuelle konsekvenser som kan komme din vei. Eller?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 Nightcrawler skrev (Akkurat nå): Fair enough, men da regner jeg med at du gladelig også tar boten eller andre eventuelle konsekvenser som kan komme din vei. Eller? Hadde selvfølgelig ikke gjort det åpenlyst 👍 Anonymkode: 48fa9...6a9 3
Khadira Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde selvfølgelig ikke gjort det åpenlyst 👍 Anonymkode: 48fa9...6a9 Du har visst en løsning på alt. Kjør på. Jeg ønsker deg lykke til, virkelig.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #10 Skrevet 10. februar 2021 Har opplevd dette også. Ikke akkurat bygd, men mindre by. Ringte inn ogg sa hvilken bil, farge og hvor den skulle og hvilken vei den tok. (sjåfør fortalte meg og jeg så han kjøre. - han var ganske full. Politiet på telefon hørtes rett og slett ut som de ikke hadde noe lyst, og hørte aldri i ettertid at noen ble stoppet. Anonymkode: ae9b1...8d6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #11 Skrevet 10. februar 2021 Sørg for å ha video-knappen klar på kamera eller mobil og forsøk å filme neste gang du ser ham. Med håndfaste bevis må vel politiet se litt mer alvorlig på saken? Anonymkode: 90b58...53d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå