AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Jeg liker å planlegge ting jeg skal. Selv om det er kjæresten og vi kan treffe hverandre på kort varsel. Sånn som nå ringte han meg og lurte på om jeg ville komme til han nå. Klokka er over 22, og jeg skal på jobb i morgen, starter riktig nok ikke før 12. Jeg liker å legge meg i rett tid, så vil helst legge meg før midnatt. Han blir sur og skuffet fordi jeg ikke orker å komme til han nå i kveld, jeg må ta buss til han da jeg ikke har bil, og det tar fort en halvtime å komme seg dit. Han kunne ikke komme til meg siden han ikke har bussbillett akkurat nå. I begynnelsen av forholdet var jeg nok litt slik at jeg slapp alt jeg hadde i hendene når han spurte om jeg ville komme, men nå foretrekker jeg å vite det litt på forhånd, eventuelt hvis han hadde spurt meg i ettermiddag hadde jeg nok også giddet å komme på kort varsel. Nå var jeg godt plantet i sofaen, hadde tatt på pysjen og var egentlig ganske klar for senga, skulle bare slappe av med litt tv først. Er jeg en dårlig kjæreste? Det var ikke noe spesiell grunn til at han ville at jeg skulle komme, bare at han savnet meg. Jeg savner han også, men er likevel altfor sliten nå til å kle på meg, pakke klær til jobb i morgen og ta bussen til han. Vil egentlig bare sove. Anonymkode: 6788f...b47 2
buksa di Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 (endret) Da sier du nei, til egosten. Høres ut som du er en reserve her for å være ærlig, når han ikke har noe bedre å gjøre- Endret 9. februar 2021 av buksa di 8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Er han 17 år liksom, siden han "ikke har bussbillett akkurat nå"? Anonymkode: a08db...53f 19
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Han er kravstor og du er ikke en dårlig kjæreste. Han får planlegge litt bedre neste gang. Anonymkode: 2ada9...078 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Sov med god samvittighet. Han får bare være sur! Anonymkode: 6803b...361 7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er han 17 år liksom, siden han "ikke har bussbillett akkurat nå"? Anonymkode: a08db...53f Haha, nei, men han gidder ikke bruke penger på det... Jeg foreslo at jeg kunne møte han i morgen etter jobb, men han svarer passiv aggressivt "vi får se"..., det går jo greit for meg å møte han etter jobb i morgen om jeg vet det på forhånd og kan planlegge det. Men kjenner jeg han rett så spør han meg sikkert etter at jeg har kommet hjem i morgen og er klar for senga. Jeg får veldig lett dårlig samvittighet, men han har sagt nei til å komme til meg ganske mange ganger også... Anonymkode: 6788f...b47 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg liker å planlegge ting jeg skal. Selv om det er kjæresten og vi kan treffe hverandre på kort varsel. Sånn som nå ringte han meg og lurte på om jeg ville komme til han nå. Klokka er over 22, og jeg skal på jobb i morgen, starter riktig nok ikke før 12. Jeg liker å legge meg i rett tid, så vil helst legge meg før midnatt. Han blir sur og skuffet fordi jeg ikke orker å komme til han nå i kveld, jeg må ta buss til han da jeg ikke har bil, og det tar fort en halvtime å komme seg dit. Han kunne ikke komme til meg siden han ikke har bussbillett akkurat nå. I begynnelsen av forholdet var jeg nok litt slik at jeg slapp alt jeg hadde i hendene når han spurte om jeg ville komme, men nå foretrekker jeg å vite det litt på forhånd, eventuelt hvis han hadde spurt meg i ettermiddag hadde jeg nok også giddet å komme på kort varsel. Nå var jeg godt plantet i sofaen, hadde tatt på pysjen og var egentlig ganske klar for senga, skulle bare slappe av med litt tv først. Er jeg en dårlig kjæreste? Det var ikke noe spesiell grunn til at han ville at jeg skulle komme, bare at han savnet meg. Jeg savner han også, men er likevel altfor sliten nå til å kle på meg, pakke klær til jobb i morgen og ta bussen til han. Vil egentlig bare sove. Anonymkode: 6788f...b47 Du må naturligvis sette grenser for deg selv og ikke slippe det du har i hendene selv om han blir sur. Da lager du dette til å bli en sannhet og en vane i forholdet deres. Det vil fortsette. Om du derimot gjør som du selv vil så oppnår du respekt. Tatt buss til han 2t før leggetid? Hadde ikke giddet. Neste gang kan han ringe tidligere om han vil ha besøk. Anonymkode: 16cc9...90a 7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 Kjæresten min er impulsiv og jeg en planlegger. Heldigvis møtes vi mest hos meg. Da kan jeg pusle på med mine ting inntil han kommer. Vi pleier å avtale seinest noen timer i forveien, så jeg ikke står midt oppi noe når han kommer. Og han får ikke lov til å dukke opp hos meg etter kl. 22 på en hverdag, jeg må legge meg ca 23, står opp kl.5 for å dra på jobb. Anonymkode: 4d671...f5c 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 Her er det bare å dumpe, dersom det du ønsker deg er ektemann og familie. Om du ønsker å være en evig mamma for en voksen baby, så kan du fortsette livet med han her. Anonymkode: ab779...b31 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #10 Skrevet 9. februar 2021 Høres ut som min kjæreste. Han ønsker ikke å bo med meg, men vil jeg skal komme AKKURAT når det passer for han, selv om det er litt sent. Han blir snurt hvis jeg ikke kommer Anonymkode: 9e58b...b73 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #11 Skrevet 9. februar 2021 Bare slutt å skjem bort disse guttungene. De har masse ønsker og krav, men forventer at dere skal gjøre all innsatsen fordi de ikke gidder selv. Akkurat som jenter er noe take-away de bare kan ringe etter. Anonymkode: f854d...709 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #12 Skrevet 10. februar 2021 Stol på deg selv! Du skulle på jobb i dag, og ville dermed ikke ut og busse kl 22 i går kveld. Det er HELT greit og normalt. Det er IKKE kjipt, og du bestemmer over deg selv. Han har selvsagt lov til å bli sur og synes du er kjip for at han ikke kan bestemme over deg. Heldigvis er han sur hjemme hos seg selv, så det er ikke ditt problem. Du kan kose deg og slappe av hjemme, og gjøre hva du vil. Nettopp fordi du er voksen og at kjæresten din ikke bestemmer over deg. Anonymkode: 494e8...3f2 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #13 Skrevet 10. februar 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Haha, nei, men han gidder ikke bruke penger på det... Anonymkode: 6788f...b47 Han gidder ikke å bruke penger på en bussbillett? 🙄 Han her hadde ikke jeg giddet å bruke energi på i det hele tatt. Klart du ikke skal måtte dra til ham sent på kvelden bare fordi det passer ham! Han høres så umoden ut at jeg vil påstå at du kan finne deg noe langt bedre enn det der.. Anonymkode: fe4d6...54f 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #14 Skrevet 10. februar 2021 Gidder ikke å bruke penger på bussbilett for å dra til deg? Men forventer at du skal komme til han, sent sent om kvelden? Ærlig talt... nek du er ikke egoistisk som ikke drar dit, jeg hadde ikke gjort det jeg heller. Anonymkode: 73cc5...192 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #15 Skrevet 10. februar 2021 Hvor lenge har dere vært sammen? Dårlig tegn at han viser sin kjipe side så tidlig i forholdet. Hvordan er han da om 2 år? Anonymkode: d1aba...237 1
Gjest EndaEnGang Skrevet 10. februar 2021 #16 Skrevet 10. februar 2021 Dette hadde jeg konfrontert på en ordentlig måte. Hver gang han blir sur eller passiv-aggressiv hadde jeg tatt han på det, spurt hvorfor, fått han til å forklare hva som gjorde han så gretten. Når han svarer "Vi får se", så kan du for eksempel spørre hvorfor i alle dager dere ikke bare kan lage en avtale på det. Skal han noe annet? Har han ikke lyst? Unnvikende oppførsel trenger du ikke å finne deg i. Jeg hadde også sluttet å treffe han på kort varsel en periode, til han innser at du ikke alltid kan danse etter hans pipe.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #17 Skrevet 10. februar 2021 Jeg skjønner han veldig godt! Man vil jo møte kjæresten så ofte som mulig. Anonymkode: 2e133...c52
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #18 Skrevet 10. februar 2021 Herregud, ser du ikke galskapen selv? Han gidder ikke å bruke penger på bussbillett eller å planlegge. Du sier jo til han at du har null verdi om du lar deg behandle slik. Anonymkode: 19427...2a8 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #19 Skrevet 10. februar 2021 Bare si "Jeg har ikke bussbillett akkurat nå" Surmuler han, så si at du ikke er i humør til sure folk, så dere får snakkes senere når han har sutret ferdig. Anonymkode: 494e8...3f2 4
Firfisla Skrevet 10. februar 2021 #20 Skrevet 10. februar 2021 For en barnslig type. Dette kan du ikke finne deg i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå