Gå til innhold

Eggdonasjon i Norge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan foregår det? Er bare nysgjerrig, har selv tvillinger via eggdonasjon i utlandet.

Er det anonym donor her? 

Anonymkode: 0c854...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at det blir anonyme eggdonasjon i Norge. Heldigvis, for barnas skyld.

Anonymkode: 730dc...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke anonyme eggdonorer ved behandling i Norge. I den vedtatte loven står det at barnet har rett til å få vite donors identitet ved 15 år. Loven finnes her:https://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Vedtak/Beslutninger/Lovvedtak/2019-2020/vedtak-201920-104/.

se paragraf 2-7😊

Jeg er gravid etter eggdonasjon i Danmark, da har barnet rett til å vite donors identitet ved 18 år. 

Anonymkode: b43e8...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det blir ikke anonyme eggdonorer ved behandling i Norge. I den vedtatte loven står det at barnet har rett til å få vite donors identitet ved 15 år. Loven finnes her:https://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Vedtak/Beslutninger/Lovvedtak/2019-2020/vedtak-201920-104/.

se paragraf 2-7😊

Jeg er gravid etter eggdonasjon i Danmark, da har barnet rett til å vite donors identitet ved 18 år. 

Anonymkode: b43e8...fb4

Jeg har via Danmark selv. Fikk bare vite at alt er anonymt. Når fikk du? Jeg fikk i 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har via Danmark selv. Fikk bare vite at alt er anonymt. Når fikk du? Jeg fikk i 2008.

Jeg er gravid nå, var i Danmark i november. Vi kunne velge mellom anonym og åpen donor, valgte åpen. Sikkert endret siden 2008😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, Waldfee said:

Jeg er gravid nå, var i Danmark i november. Vi kunne velge mellom anonym og åpen donor, valgte åpen. Sikkert endret siden 2008😊

Gratulerer! Hvilken klinikk brukte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp hvor lite Norge er og hvor få vi er bør det ikke være anonymt. Etterhvert som vi får flere og flere donorbarn kan det skje at halvsøsken møtes. 

Anonymkode: 4957f...2b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

helt sykt man får ikke donere egg hvis man er over 35

Anonymkode: aa153...f4b

Hvorfor er det helt sykt?

Anonymkode: 88133...4cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...