Gå til innhold

Noen her som jobber fulltid som freelance?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å jobbe freelance/ha et enk istedet for å være ansatt et sted -virker som det mest naturlige i mitt liv akkurat nå. Men, jeg vet ikke om jeg kan klare å komme opp i en god årslønn enda. Noen her som jobber freelance/har et enk -som får det til på fulltid? Hvordan kom du deg dit?

Anonymkode: 5b3f3...059

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du driver med noe det er stor etterspørsel på er det jo ikke noe problem. De fleste freelancere jeg kjenner sliter mer med at de har for mye å gjøre, enn at de ikke får nok oppdrag. Kanskje du må ha en litt mer aggressiv strategi for å skaffe kunder? 

Skrevet

Jeg har ikke startet på fulltid enda, har kun holdt på med det som ekstra-jobb kan man si. Og føler jeg finner lite norsk informasjon om folk som har gått fra "hobby" til 100% freelance med ok inntekt. Kanskje jeg burde logge meg inn på gode gamle Underskog igjen, vet det er/var flere der. Er interessant å høre om hvor lang tid folk har brukt på å nå målet om full inntekt, er interessant å -helt riktig, høre om hvilke strategier folk bruker for å finne kunder. Osv. osv.

Anonymkode: 5b3f3...059

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...