Gå til innhold

Spørsmål om Kenwood Cooking Chef Major iskremtibehør AT956A/AT957A

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle.

Jeg har en Kenwood Cooking Chef Major. Jeg er svært fornøyd med denne.

Jeg har også et sett tilbehør som heter AT956A/AT957A, og dette er til å lage iskrem med.

Spørsmålene går til de som har akkurat dette tilleggssettet for å lage iskrem. Dette settet passer til alle Kenwood Major maskiner.

Jeg synes ikke at jeg får dette til skikkelig.

Jeg opplever at "rørepinnen" ikke sitter skikkelig fast når dette er montert. Jeg kan løfte "rørepinnen" opp og ned noen millimeter i kjølebollen sin. dette gjør jo at den ikke får skrapt skikkelig nede i bollen, der hvor iskremen fryser.

Jeg synes heller ikke passformen er riktig i forhold til skrapene som går langs kanten. Dette gjør også at isen ikke blir skrapet ordentlig av og fryseprosessen blir feil.

Jeg har lagt ved et bilde hvor det jeg beskriver synes. Du kan se at det er skygge under skrapen i bunnen, og det hadde det ikke vært derom den var helt nedi.

Hvordan er passformen til deres sett kontra det jeg beskriver?

Hvor lenge kjører dere sorbet?

Hvor lenge kjører dere iskrem?

Jeg opplever at den ikke blir frossen nok etter 30-40 min, men får en tykk softice konsistens. Derfor må derfor settes minst 1 time i fryseren.

Deretter vil jeg gjerne si at alle andre kommentarer enn svar på spørsmålene mine ikke er så interessante for meg, og kan derfor heller postes i egne mer korrekte tråder.

Kenwood iskrem.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...