Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betalte du? Hva er "vanlig"? Er det feks vanlig at bruden forventer at den enkelte skal ut med 4500-5000 per pers (?). Hotell, flyreise, aktiviteter. 

Takk for innspill. 

Anonymkode: aae55...218

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drar såklart aldri i bryllup jeg må fly til - men har vært i 2 bryllup, og da 2 utdrikningslag. Brukte 500 kr ish hver gang. Hadde det vært over tusenlappen hadde jeg bare sagt det ikke passet og at det uansett hadde blitt litt i dyreste laget. Syntes man ikke skal forvente at folk bruker penger på deg når du slev har valgt i gifte deg, en liten gave (om de lsnker seg noe) er maks

Anonymkode: 0d0c4...66c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Drar såklart aldri i bryllup jeg må fly til - men har vært i 2 bryllup, og da 2 utdrikningslag. Brukte 500 kr ish hver gang. Hadde det vært over tusenlappen hadde jeg bare sagt det ikke passet og at det uansett hadde blitt litt i dyreste laget. Syntes man ikke skal forvente at folk bruker penger på deg når du slev har valgt i gifte deg, en liten gave (om de lsnker seg noe) er maks

Alle bor nært bruden, men bruden ser for seg at utdrikningslag tas utenbys... Å da må hotell og slikt regnes med 

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke hatt råd til rett og slett 

Anonymkode: d767e...cc4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle bor nært bruden, men bruden ser for seg at utdrikningslag tas utenbys... Å da må hotell og slikt regnes med 

Bare å svare "Kan desverre ikke når det blir overnatting, flyreise og dyrt. Men si ifra om dere skal finne på noe koselig her en kveld da ❤️ Kos dere masse!" 

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mye betalte du? Hva er "vanlig"? Er det feks vanlig at bruden forventer at den enkelte skal ut med 4500-5000 per pers (?). Hotell, flyreise, aktiviteter. 

Takk for innspill. 

Det høres ut som mer enn jeg er interessert i å betale iallfall. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har brukt 2000 kr på utdrikningslag utenbys. Har også brukt opptil 6-7000 kr på bryllupshelg utenbys.

Anonymkode: 37e00...5ab

Skrevet

Har vært med på flere og arrangert et par og folk vil egentlig ikke betale mer enn 1000,- hvis det er flere enn 10 pers som skal delta.

Skal færre delta hadde nok folk vært villige til å betale mer, for da blir det mer som en jentetur.

Men det er ikke vanlig at ting koster mer enn 1000,-, man skal jo senere delta i et bryllup og i dag er det mange som forventer at gjestene betaler både reise og opphold selv så der vil det også gå med mange tusen.

Helt vanvittig hva folk i dag mener at andre skal bruke på dem både av tid og penger, enkelte eier ikke skam.

Anonymkode: 391d3...d09

• Liker 1
Skrevet

Jeg har betalt et godt hakk mindre enn 1000, og synes det holder i massevis. Hvis jeg skal betale 1000 for et utdrikningslag, skal vi gjøre noe som er ordentlig gøy for meg også, som faktisk er verdt den summen.

Anonymkode: 3ed4c...79c

• Liker 1
Skrevet

Hva bruden forventer og hva bruden får er to forskjellige ting. Hun arrangerer vel ikke sitt eget utdrikningslag? Hadde aldri i verden brukt så mye penger på det. Max 1000 kroner.

Anonymkode: 9890f...dd5

• Liker 3
Skrevet

Jeg har brukt 2000 kr på utdrikningslag utenbys. Har også brukt opptil 6-7000 kr på bryllupshelg utenbys.

Anonymkode: 37e00...5ab

Her snakker vi minimum (!) 4500 kr per person. Jeg vet de fleste kommer til å trekke seg om utenbys (snakker da 1-2 timer i fly) er det som er ønskelig og da blir det ENDA dyrere. Dette har jeg ikke lagt av så penger til. 

• Liker 1
Skrevet

Her snakker vi minimum (!) 4500 kr per person. Jeg vet de fleste kommer til å trekke seg om utenbys (snakker da 1-2 timer i fly) er det som er ønskelig og da blir det ENDA dyrere. Dette har jeg ikke lagt av så penger til. 

Når skal dette liksom skje? Er jo ikke innafor nå mtp corona uansett

• Liker 3
Skrevet

Hahaha, for en vits! Betale mange tusen for et utdrikningslag hadde aldri vært aktuelt. Jeg betalte for drikke og ei lita gave hjemme hos bruden. Har ikke sans for ekstravaganse! 

Anonymkode: afcbc...53c

• Liker 1
Skrevet

Dette hadde jeg ikke giddi å vært med på. Like frekt er dette som å forvente babyshower.

Anonymkode: 0f09e...60f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...