Gå til innhold

Uhøytidelig spm: er det bare hundeeiere som går tur om morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som vil henge seg på eller gjør det allerede og vil dele erfaringer?

Jeg har lenge hatt lyst til å gå en tur om morgenen. Det virker som en deilig start på dagen, i tillegg til at du får unnagjort dagens treningsøkt mens resten av verden sover. Så... la oss inspirere hverandre. På grunn av hjemmekontor og fordi jeg er A-menneske frister det å prøve selv. Det må være godt å ha en hund, da har man ingen unnskyldning i hvert fall😉 

Anonymkode: 36c62...f24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går tur hver morgen fra man. til fre. siden jeg går til jobb (en halvtimes tur) 😊  Det funker jo dårlig i kombinasjon med hjemmekontor, men det er lov til å gå en tur likevel. Ellers er det mange jogger ute på morgenen også da.

Jeg er ikke av typen som går tur uten å ha et mål, så i helger/ fridager setter jeg på passende musikk og danser 30-40 minutter hver dag (egentlig en blanding av dans, aerobic, zumba o.l.)  Fin trim, og det funker fint sammen med hjemmekontor også.

Anonymkode: 98f5d...f81

• Liker 1
Skrevet

Som hundeeier kan jeg jo si at de jeg møter på morgenen enten er andre hundeeiere, pensjonister eller de som går til jobb 😅 Men det er en veldig fin start på dagen, anbefaler det for alle!

Anonymkode: 27e1e...830

• Liker 1
Gjest EndaEnGang
Skrevet

Jeg regner ikke en gåtur som en treningsøkt, men starter gjerne dagen med en spasertur. Bor ikke i gåavstand til jobb, men jeg hopper over et par busstopp slik at jeg får en litt lengre tur på vei til bussen.

Skrevet

Absolutt ikke. Når jeg går med hunden om morgenen møter jeg ofte mange uten hund. Skal nevnes at før korona var de fleste pensjonister, men nå ser jeg flere yngre joggere som sikkert har hjemmekontor. 

Anonymkode: aaad0...6d8

Skrevet

Jeg pleide å sykle til jobben. Med hjemmekontor må jeg da først sykle fra og deretter til jobben (hjem igjen),men det er greit å få trent tidlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...