anonymkatt123 Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Så jeg har lastet ned tinder. Og der så jeg en fyr jeg har sett på trening før, som jeg synes er veldig fin. Og nå som jeg vet at han er singel så vil jeg komme i kontakt med han. Han har ikke matchet meg enda, det har gått ca 2 døgn nå. Jeg har funnet han på facebook (var ikke så vanskelig med felles venner), og jeg lurer litt på om jeg skal prøve å sende en melding der. Spørsmålet mitt er, hvor lenge skal jeg vente for å se om vi matcher? Og vil det være creepy å sende melding på facebook? Råd tas i mot med stor takk. Hilsen en jente som tror hun har blitt litt småforelsket i en hun ikke kjenner
Nåleputa Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Tja, ville venta til mandag. Mange sveiper seg gjennom søndagen. 1
Fiffig Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Kanskje han reagerer annerledes, men jeg synes det er creepy når folk legger meg til på den måten uten at jeg kjenner dem. 2
anonymkatt123 Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2021 Fiffig skrev (18 minutter siden): Kanskje han reagerer annerledes, men jeg synes det er creepy når folk legger meg til på den måten uten at jeg kjenner dem. Hvordan skal jeg da komme i kontakt med han?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 anonymkatt123 skrev (4 minutter siden): Hvordan skal jeg da komme i kontakt med han? Vent til han dukker opp på trening igjen å si hei. Ikke skriv på face. Det er creepy og desperat. Anonymkode: 40468...85b 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 anonymkatt123 skrev (9 minutter siden): Hvordan skal jeg da komme i kontakt med han? Ved å matche. Sveiper han deg vekk hjelper det ikke å følge etter han på face! Anonymkode: dcd73...c40 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 Off off off nei nei nei. Hvis han ikke vil ha deg, så hjelper det ikke å prøve en annen kanal. Anonymkode: 77e4c...140 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #8 Skrevet 10. februar 2021 Hvis han ikke matcher på tinder , så ikke ta kontakt. Det lyser desperasjon. Anonymkode: d56eb...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #9 Skrevet 10. februar 2021 Hadde tenkt det var sykt creepy om noen som var avstandsforelsket i meg fra treningssenteret sendte meldinger på face... Du får vente og se om han matcher med deg på tinder! Ikke sikkert følelsene er gjensidige Anonymkode: 0ad35...e0a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå