AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Nå igjen, dro kjæresten min ut på shopping for eksen sin! Kjenner jeg er lei og blir opprørt! Først bytte en bukse hun hadde handlet på nett. Han kjørte da ca halv time til der buksen kunne byttes inn... etterpå var det innom meny for å handle varer på tilbud for henne. Det tok ca 45 min... Hun er frisk, ikke noe galt med henne, men manipulerer hun han eller er kjæresten min en dott? Jeg koker innvendig fordi føler dette er unødvendig og han burde gitt slipp... dette pågår hele tiden!!! Er det grunnløst av meg å bry meg? Jeg har tidligere sagt i fra om hva jeg synes, men dette er vist noe han synes er vanskelig å si nei til når hun spør. Vi bor forresten ikke sammen, men likevel, dette plager meg virkelig!!! Anonymkode: d89ab...040
visp Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Han er jo en kjempedott! Men eksen hans er virkelig uhøflig også, for ingen oppegående person hadde holdt på sånn. Hun vet jo at han har dame og hun burde respektere det og ikke oppføre seg som om hun eier han. 10
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Veldig rart. Er eksen funksjonshemmet eller alvorlig syk og har ingen andre som kan gjøre slikt for henne? Selv om hun hadde vært det så hadde det vært litt rart å bytte et klesplagg for henne.. Ser at du skriver hun er frisk. Da er det jo helt absurd. Anonymkode: 202c5...8fc 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Hun har nok noe på han som hun bruker som pressmiddel for å få han til å gjøre alt dette. Meget mulig noe han ikke vil at du skal få høre. Ingen synes det er gøy å drive med slike tidskrevende ærend for en eks. Anonymkode: 9a82d...8d4 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 visp skrev (4 timer siden): Han er jo en kjempedott! Men eksen hans er virkelig uhøflig også, for ingen oppegående person hadde holdt på sånn. Hun vet jo at han har dame og hun burde respektere det og ikke oppføre seg som om hun eier han. What?! Det er jo TS som er dotten her, som finner seg i dette. Anonymkode: ab924...a66 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #6 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun har nok noe på han som hun bruker som pressmiddel for å få han til å gjøre alt dette. Meget mulig noe han ikke vil at du skal få høre. Ingen synes det er gøy å drive med slike tidskrevende ærend for en eks. Anonymkode: 9a82d...8d4 Helt feil. Mange menn bruker resten av livet på å forsøke å få tilbake eksen. De ser på det som en glede å være i nærheten av eksen, deres store Gudinne. At andre damer vil være sammen med slike menn, som en god nummer to, er meg en gåte. Anonymkode: ab924...a66 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #7 Skrevet 10. februar 2021 At du gidder TS. Om du ikke har sagt ifra til han så gjøre det. Om han skal være en idiot så er det bedre at han er singel og danser etter eksen, så kan du finne deg en mann som liker deg, ikke eksen. Anonymkode: 9df84...e3a 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #8 Skrevet 10. februar 2021 Bytte en bukse for eksen? Og vi snakker om bukse til henne, ikke til felles barn? TS, han der er tydelig ikke ferdig med eksen sin. Du er i bestefall en rebound. Ikke utsett deg selv for sånt. Finn deg en som vil konsentrere seg om deg. Anonymkode: 9dc49...13e 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #9 Skrevet 10. februar 2021 Han er ikke ferdig med eksen sin. Her får du si ifra,eller bare dra din vei. Anonymkode: 49170...42b 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #11 Skrevet 10. februar 2021 Hehe må bare spørre deg,begynner navnet på K? Han forrige jeg datet var også sånn! Han handlet ofte for henne selv om hun har bil. Å ikke var det noe til barnet heller siden barnet var hos far. Toppet seg litt når han spurte om å låne penger for å handle til eksen,siden han hadde glemt lommeboken hjemme 🙄 Anonymkode: 52872...77d 2
Navani Skrevet 10. februar 2021 #12 Skrevet 10. februar 2021 Hun er manipulerende og han er en dott, er vel svaret. Sett han til veggs og spør hvorfor eksen, som er frisk, ikke kan ordne dette selv. Jeg hadde forstått det om hun var syk og han oppriktig ønsket å hjelpe, men er hun frisk som en fisk er det ingen grunn til at han hjelper henne nå. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #13 Skrevet 10. februar 2021 Ts: jeg var så sur i går da jeg skrev innlegget.., men buksen han byttet var en bukse hun hadde bestilt på nett til felles barn, men uansett -er det riktig av han å sette av en helt ettermiddag til å kjøre flere mil for å bytte denne buksen i en butikk? Kunne hun ikke returnert den i posten slik vi andre gjør? Og alle matvarene han kjøpte var mat til henne! Jeg synes det rett og slett blir for mye og for ofte uten noen annen grunn enn at hun er mor til hans barn. Men da er jeg vel urimelig likevel da? Anonymkode: d89ab...040
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #14 Skrevet 10. februar 2021 Synes ikke du er urimelig. De fleste kvinner setter ikke pris på at mannen løper eksens ærend som en liten lykkelig valp. Felles barn eller ikke. Her må det nok en samtale til . Anonymkode: f7099...da6 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #15 Skrevet 10. februar 2021 Hva sier han når du spør om motivasjonen for å gjøre ærender for eksen, da? Anonymkode: 7c517...0c3 1
Navani Skrevet 10. februar 2021 #16 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ts: jeg var så sur i går da jeg skrev innlegget.., men buksen han byttet var en bukse hun hadde bestilt på nett til felles barn, men uansett -er det riktig av han å sette av en helt ettermiddag til å kjøre flere mil for å bytte denne buksen i en butikk? Kunne hun ikke returnert den i posten slik vi andre gjør? Og alle matvarene han kjøpte var mat til henne! Jeg synes det rett og slett blir for mye og for ofte uten noen annen grunn enn at hun er mor til hans barn. Men da er jeg vel urimelig likevel da? Anonymkode: d89ab...040 Nei, du er jo ikke urimelig. Hvorfor tror du det? UAnsett hva folk sier her, så må du lytte til deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå