AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Del Skrevet 9. februar 2021 Hvilke brudekjole butikker i Oslo / Viken anbefaler dere som har rimelige priser og fine kjoler? Helst om man kan prøve gratis / evt betale for prøving Anonymkode: 396a7...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Del Skrevet 9. februar 2021 Min erfaring er at folk mener mye forskjellig når de sier «rimelige priser», så hva legger du i det? 😅 Selv var jeg innom christianes brudesalong i Sandvika, brudekjolen i Oslo, og en til jeg ikke husker navnet på. Passet på å legge kjolekikkingen til overgangen mellom sommer og høst. Da begynner de å ta inn nye modeller og de gamle kom på salg. Sparte mye penger på det, men det faller kanskje ikke innenfor det du vil anse som rimelig likevel. Anonymkode: ff131...889 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 10. februar 2021 #3 Del Skrevet 10. februar 2021 Kristins brudesalong i Oslo er veldig bra Brudekjolen i Oslo har også ein etasje med salgsprisar, så kan evt sjå der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #4 Del Skrevet 10. februar 2021 Christiane brudesalong i Sandvika har flere kjoler på salg nå så jeg på Instagram. Jeg var veldig fornøyd når jeg var og prøvde. Nå er bryllupet utsatt så har ikke kjøpt enda men drar nok tilbake dit 🙈 Anonymkode: d2dfc...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #5 Del Skrevet 12. februar 2021 Valentines salg hos Christiane brudesalong nå fra 17 februar Anonymkode: d2dfc...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #6 Del Skrevet 13. februar 2021 Ellos har noen rimelige brudekjoler, og Ellos er ganske greie mtp retur av varer. Anonymkode: 2e7ea...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå