AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Deres meninger om at kjærester har bestevenner av det motsatte kjønn, som snakker flere ganger om dagen? Anonymkode: 22dfb...6c8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Jeg har en bestevenn som er mann og vi snakker omtrent hver dag (som oftest er det han som kontakter meg). Vi har vært bestevenner siden tenårene og er nå i 30-årene. Det har aldri vært noe annet enn vennskap. Han har kone og tre barn. Jeg er gudmor til alle barna. Skjønner virkelig ikke hvorfor så mange mener at dette er rart, unaturlig og at det ikke kan gå an. Anonymkode: 5ad8a...141 14 1
Toten Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Jeg har alltid hatt mange dame venner utenfor mitt ekteskap. Damene ringer meg når de har noe de ønsker ett svar på, og jeg gjør mitt beste. Dette er styrkende inn i hverandres ekteskap. Vi stoler på hverandre og er helt frie til å diskutere hva det måtte være. Vi har stor glede av det alle. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Like naturlig å ha venner av samme kjønn som motsatt kjønn for meg. Jeg har mest jentevenner, men mange guttevenner også. Og mange av dem er lykkelig gift. Anonymkode: 3290c...90e 2
Fiffig Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Samboeren min er av den typen som har like mange mannlige som kvinnelige venner, men selv om jeg kanskje i starten var mer urolig og ikke visste helt hvor jeg hadde de ulike relasjonene, er jeg ikke redd lenger i det hele tatt. Det er ingenting som tyder på at noen av dem er noe mer enn venner. 1
2010slankeren Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 Helt naturlig å ha venner av motsatt kjønn, men jeg synes det er rart å snakke sammen flere ganger hver eneste dag? Uavhengig kjønn. 6
Gjest Alterego666 Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 Jeg har hele livet hatt mange kvinner rundt meg, og naturligvis blir en del av dem nære venner.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #8 Skrevet 10. februar 2021 Både han og jeg har nære venner av motsatt kjønn. Han var utrolig i starten fordi jeg har mange venner, men nå skjønner han at det er platonisk. Jeg bare liker å henge med folk, prate, dele middag, hobby etc. Ikke noe fylla eller flørt. Anonymkode: 1fe7c...7f8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #9 Skrevet 10. februar 2021 Erfor gammel til å være sammen med noen som snakker med en person utenfor forholdet flere ganger om dagen, uavhengig av om den personen er mamma, pappa, kompis eller venninne. Og velger kun blant menn som omgås menn, så det at en kjæreste har en venninne som nærmeste venn, er egentlig ikke noe jeg trenger å ta stilling til. Anonymkode: 8b43d...48e 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #10 Skrevet 10. februar 2021 Min erfaring er at alle mine guttevenner har prøvd seg på meg på ett eller annet tidspunkt. Når de får seg dame så hører jeg ikke fra de lenger. Anonymkode: e96e2...e78 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #11 Skrevet 10. februar 2021 Jeg synes det er både feil og rart. Jeg tror det er vanskelig for venner av motsatte kjønn å ikke etablere andre følelser og relasjoner. For meg hadde dette vært uaktuelt og det tror jeg min ektefelle også hadde ment. Anonymkode: 2f445...07f 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #12 Skrevet 10. februar 2021 Minimum en av de er interessert. Som regel mannen. Anonymkode: 9a2c8...891 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #13 Skrevet 10. februar 2021 Har ei venninne med masse guttevenner. Hun er like overraska hver gang en av dem tror det er noe mellom dem. Vet ikke hvor mange ganger det har skjedd, men så ofte at jeg er søkke lei av å høre på. Hver gang er det "men vi har jo alltid vært venner", "kjent hverandre hele livet" osv osv. Så, nei, jeg tror ikke rene platoniske vennskap mellom menn og kvinner er så lett. Det kan nok skje, men min (dvs hennes) erfaring er at det ikke lar seg gjøre uten at den ene får følelser for den andre på et visst punkt. Anonymkode: 89132...939 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #14 Skrevet 10. februar 2021 Hadde aldri godtatt det om dama hadde en guttevenner som dem pratet med ofte, drar ut sammen osv. Og dama hadde aldri akseptert om jeg hadde en jentevenn. Anonymkode: 9be79...16d 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #15 Skrevet 10. februar 2021 det er ikke naturlig, eneste grunnen til at en mann bare er venn med en dame er fordi henne er uinteresert Anonymkode: b8025...d66 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #16 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har ei venninne med masse guttevenner. Hun er like overraska hver gang en av dem tror det er noe mellom dem. Vet ikke hvor mange ganger det har skjedd, men så ofte at jeg er søkke lei av å høre på. Hver gang er det "men vi har jo alltid vært venner", "kjent hverandre hele livet" osv osv. Så, nei, jeg tror ikke rene platoniske vennskap mellom menn og kvinner er så lett. Det kan nok skje, men min (dvs hennes) erfaring er at det ikke lar seg gjøre uten at den ene får følelser for den andre på et visst punkt. Anonymkode: 89132...939 Anonymkode: 8b43d...48e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #17 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): det er ikke naturlig, eneste grunnen til at en mann bare er venn med en dame er fordi henne er uinteresert Anonymkode: b8025...d66 Fleste av mine mine livslange vennskap fra jenter til nå damer, har møtt endel sånne holdninger opp igjennom. Vennskap ble omtrent holdt hemmelig i noen kretser, for å unngå styr. Fks en gang når en gang fikk besøk fra en gutt fra klassen og jeg hadde bestevenninne på besøk, var det som han kortslutta i hodet. Det var umulig å forstå vi var venner. 10 varianter av spørsmål om vi var sammen, som vi sa nei til, før han slutt endte opp med å kikke tomt ut i luften og sa"Jeg skjønner ingenting jeg..." Anonymkode: de957...cfd 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #18 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fleste av mine mine livslange vennskap fra jenter til nå damer, har møtt endel sånne holdninger opp igjennom. Vennskap ble omtrent holdt hemmelig i noen kretser, for å unngå styr. Fks en gang når en gang fikk besøk fra en gutt fra klassen og jeg hadde bestevenninne på besøk, var det som han kortslutta i hodet. Det var umulig å forstå vi var venner. 10 varianter av spørsmål om vi var sammen, som vi sa nei til, før han slutt endte opp med å kikke tomt ut i luften og sa"Jeg skjønner ingenting jeg..." Anonymkode: de957...cfd kanskje du har lavere "driv" en andre menn, eller er mer feminin?, jeg har ikke klart å kjenner flere som ikke klarer å holde seg kun til vennskap med en med motsatt kjønn. Anonymkode: b8025...d66 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #19 Skrevet 10. februar 2021 Så lenge bestevennen ikke er hans type utseendemessig er det ingen fare Anonymkode: 743e1...06e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #20 Skrevet 10. februar 2021 Bestevenn? Det vill da si at man gjør ting sammen, som går ut å spise, kino, kanskje reiser sammen. Ville ikke det vært meget rart om man har en kjæreste hjemme. Anonymkode: 9be79...16d 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå