AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Del Skrevet 9. februar 2021 Noen som er kjent på Borgen i Asker, hvordan er det for barn å vokse opp der? Hvordan er Rønningen skole? Har lest et annet sted at der er mye innvandrere og sosialboliger på Borgen og at ene skolen (Hagaløkka) har hatt gjenger o.l. Noen som har vokst opp her som vil si sin mening? Anonymkode: 79791...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Noen som er kjent på Borgen i Asker, hvordan er det for barn å vokse opp der? Hvordan er Rønningen skole? Har lest et annet sted at der er mye innvandrere og sosialboliger på Borgen og at ene skolen (Hagaløkka) har hatt gjenger o.l. Noen som har vokst opp her som vil si sin mening? Anonymkode: 79791...3ef Er blokk bebyggelse og masse enebolig bebyggelse på Borgen , kommer ann på hvor på Borgen du skal bo. Oppvokst i Asker og har selv bodd på Hagaløkka en periode. Helt fint å bo der ( hvertfall for 12 år siden ) Asket er ett tipp topp sted å bo og vokse opp synes jeg. Resurrsterk kommune, og har inntrykk av at skolene generelt er bra. kan ikke si noe spesifikk om skolene du nevner, da jeg ikke har hatt barn på akkurat de skolen selv. Men venner av meg har hatt barn der, og har ikke hørt noe utpreger negativt om de. Anonymkode: ff498...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er blokk bebyggelse og masse enebolig bebyggelse på Borgen , kommer ann på hvor på Borgen du skal bo. Oppvokst i Asker og har selv bodd på Hagaløkka en periode. Helt fint å bo der ( hvertfall for 12 år siden ) Asket er ett tipp topp sted å bo og vokse opp synes jeg. Resurrsterk kommune, og har inntrykk av at skolene generelt er bra. kan ikke si noe spesifikk om skolene du nevner, da jeg ikke har hatt barn på akkurat de skolen selv. Men venner av meg har hatt barn der, og har ikke hørt noe utpreger negativt om de. Anonymkode: ff498...bcc Tenker der det er eneboliger, men er det trygg stemning for barn over hele Borgen? Ingen som kjenner til Rønningen skole? Anonymkode: 79791...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå