AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Jeg syns personlig det er en helt naturlig følelse. Jeg blir nesten litt satt ut når jeg hører om mennesker som aldri har vært sjalu i hele sitt liv. Da snakker jeg ikke sykelig sjalusi, men bare den lille usikkerheten man kan føle på når man er redd man kan miste noen man er glad i. Nå har jo ikke jeg verdens beste selvtillit, og det er jo derfor jeg kan bli sjalu. Ikke fordi jeg ikke stoler på typen min. For meg er det bare det der med at jeg føler det finnes så mange bedre mennesker der ute enn meg? Vet ikke. Det er ikke ofte jeg føler på det, men det kan jo skje og når man da også føler skam tilknyttet sjalusi så blir det kanskje enda litt tyngre. Ikke like lett å snakke om. Anonymkode: b97f8...6d4
Silva Pluvialis Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 (endret) Sjalusi er en helt normal følelse man ikke skal måtte skamme seg over. Vi mennesker er flokkdyr og har behov for å høre til. Når dette trues så tikker sjalusien inn for å beskytte oss, tenker jeg. Det er bare viktig at de ikke tar overhånd slik at de påvirker relasjoner negativt. Da trenger man hjelp. Endret 8. oktober 2022 av Tvillingsjel 3
WhiteSwan Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Det er en naturlig følelse og noe man kjenner på fordi man er redd for å miste kjæresten sin. Absolutt ikke noe å skamme seg over 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå