Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt en del kynnere i dag, og fikk også en klatt med lett rosa utflod på papiret. Er dette normalt i første del av tredje trimester?

Anonymkode: 891d0...233

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være normalt, men også ikke...

Man kan blø litt etter sex feks, vanlig og ufarlig.

Men har du hatt ekstrq mange kynnere på samme dag som blod så ville jeg få det sjekket at det ikke er for tidlig fødsel på gang. Skader ikke å ringe føden å høre hva de mener.

Anonymkode: 2b483...a53

• Liker 1
Skrevet

Hadde ringt føden. Fødselen min startet sånn.

Anonymkode: d0069...532

• Liker 1
Skrevet

Klatten kan ha vært (deler av) slimproppen. Min forrige fødsel startet slik, sammen med kynnere. Du får avvente å se om det kommer rier, eller ringe føden om du er bekymret. 

Anonymkode: bfbc9...245

Skrevet

Ring føden for sikkerhetsskyld du!:)

I løpet av mitt svangerskap har jeg hatt rosa utflod mange ganger, også i forbindelse med kynnere, og har fått beskjed om at det er helt ufarlig. Har blitt sjekket for dette to ganger på sykehuset, men da var det blødning og ikke bare rosa utflod. 

Anonymkode: 7a5dd...916

Skrevet

Hvordan går det ts? Jeg har hatt mye kynnere og noen ganger blødning i forbindelse med det. Skikkelig ekkelt når det står på...

Anonymkode: a32b4...633

• Liker 1
Skrevet

Fått ekstra jordmortime i dag for vurdering. Så får vi se. Er fortsatt alt for tidlig for fødsel, så blir betryggende å utelukke at noe er på gang. 

Anonymkode: 891d0...233

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...