Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr for noen år siden, vært litt av og på, men de siste 12 mnd sluttet vi å møtes.

Da har det alltid vært unnskyldninger som at han er deprimert, at han sliter, eller at faren hans har vært syk, eller så har tanten hans vært deprimert og da må jeg skjønne at han ikke har tid.

Det er alltid noe, alltid noe han skylder på for hvorfor vi ikke kan møtes. I tillegg har jeg funnet ut nå at han har bedt legen sin om brekkningsmiddel fordi han prøver å rase ned i vekt, fordi jeg tidligere har sagt at jeg ikke blir tiltrukket av tynne menn. 

Føler han går big mile for å unngå meg, og det føles vondt etter flere år med vennskap, også plutselig virker det ut som han gjør alt han kan for at jeg skal mislike han. 

Hvorfor er menn slik? 

Anonymkode: b652f...6f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor fortsetter du å prøve?

• Liker 6
Skrevet
Adara skrev (1 minutt siden):

Hvorfor fortsetter du å prøve?

For å være ærlig vet jeg ikke. Er vel den klassiske at jeg trodde på alle de fine tingene han sa, og trodde på unnskyldningene hans :( 

Skrevet

Herregud! Get over it! Og move on! Han er IKKE interessert! 

Anonymkode: 30945...af3

• Liker 6
Skrevet

Så han vil heller be om brekningsmiddel enn å bare si; dette funker ikke? 
Altså. 

Anonymkode: 377a3...567

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For å være ærlig vet jeg ikke. Er vel den klassiske at jeg trodde på alle de fine tingene han sa, og trodde på unnskyldningene hans :( 

Også at han ikke bare kan si det da.. Du jeg er ferdig med det her jeg. Må være så mye lettere enn å gå rundt å lyge. Pingle. 

Om ikke han fortsatt er into you da, og at det er en annen grunn til at han holder på sånn. Send han en melding og si du tar hintet og at du er ferdig. Hvis han ikke gir seg da så kan det jo være noe annet.

• Liker 5
Skrevet

Brekningsmiddel for å bli tynn , slik at du ikke skal like han? Er det mulig? Da er det jo noe alvorlig galt her. Med en av dere.

Anonymkode: b72db...d2d

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så han vil heller be om brekningsmiddel enn å bare si; dette funker ikke? 
Altså. 

Vet, det som gjør mest vondt, at han plutselig skylder på at han er syk, og finner på flere og flere løgner, fremfor å bare si det. 

Det at han ikke vil si det er det som sårer mest. Og det som gjør det jævlig etter at vi har vært av og på, hatt fast kontakt og rota i flere år.

Adara skrev (2 minutter siden):

Også at han ikke bare kan si det da.. Du jeg er ferdig med det her jeg. Må være så mye lettere enn å gå rundt å lyge. Pingle. 

Om ikke han fortsatt er into you da, og at det er en annen grunn til at han holder på sånn. Send han en melding og si du tar hintet og at du er ferdig. Hvis han ikke gir seg da så kan det jo være noe annet.

Synes han er feig ja. Hadde nok taklet dette mye bedre om han sa ting som det var, fremfor å juge.

Føler ikke det er noe annen grunn, når man inntar brekningsmiddel fordi han har en fix ide om at det vil gjøre han mindre attraktiv i mine øyne, det er bare ekstremt. Synes det er sykt, og blir kvalm over at han går så langt for å slippe og bare si det. 

Jobber med å komme meg videre, og det skal jeg klare! :)  Sliter bare med å forstå hvorfor og hvordan noen kan velge å gjøre noe slutt på en slik måte. Skulle ønske jeg forsto.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Brekningsmiddel for å bli tynn , slik at du ikke skal like han? Er det mulig? Da er det jo noe alvorlig galt her. Med en av dere.

Anonymkode: b72db...d2d

Ikke jeg som tar brekkningsmiddel. Men har jo funnet ut i ettertid at han har rota med flere. 

Angrer vel egentlig på at jeg trodde han var en fin fyr, og at jeg tillot meg selv å bli glad i han.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet, det som gjør mest vondt, at han plutselig skylder på at han er syk, og finner på flere og flere løgner, fremfor å bare si det. 

Det at han ikke vil si det er det som sårer mest. Og det som gjør det jævlig etter at vi har vært av og på, hatt fast kontakt og rota i flere år.

Synes han er feig ja. Hadde nok taklet dette mye bedre om han sa ting som det var, fremfor å juge.

Føler ikke det er noe annen grunn, når man inntar brekningsmiddel fordi han har en fix ide om at det vil gjøre han mindre attraktiv i mine øyne, det er bare ekstremt. Synes det er sykt, og blir kvalm over at han går så langt for å slippe og bare si det. 

Jobber med å komme meg videre, og det skal jeg klare! :)  Sliter bare med å forstå hvorfor og hvordan noen kan velge å gjøre noe slutt på en slik måte. Skulle ønske jeg forsto.

Jeg skjønner greia, jeg har samme med min.. eks? Vi anså oss i hvert fall som kjærester en periode. Så ble han usikker blabla vi var ikke sammen med hadde likevel et forhold.. mindre og mindre kontakt, flere og flere unnskyldninger. Tenker fortsatt på han hele tiden, men vet jo at det ikke nytter 😞 

Les litt om avhekting, mye der som stemmer i mitt tilfelle ❤️ Dette klarer du!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner greia, jeg har samme med min.. eks? Vi anså oss i hvert fall som kjærester en periode. Så ble han usikker blabla vi var ikke sammen med hadde likevel et forhold.. mindre og mindre kontakt, flere og flere unnskyldninger. Tenker fortsatt på han hele tiden, men vet jo at det ikke nytter 😞 

Les litt om avhekting, mye der som stemmer i mitt tilfelle ❤️ Dette klarer du!

Takker, skjønner at jeg må glemme han og at han ikke er bra for meg. Takk for fine ord :)

Føler meg litt dum, som ikke skjønte det før, og at jeg brukte så mye tid på han. 

Skrevet

En fyr som er interessert har ALLTID tid til å treffes innen max 14 dager, uansett omstendighet. 

Anonymkode: bb69b...61e

• Liker 5
Skrevet

1. Menn er ikke slik. 
2. Han er IKKE interessert. Dropp han og gå videre. 
3. Han høres psyk ut. 

Anonymkode: ac029...c54

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En fyr som er interessert har ALLTID tid til å treffes innen max 14 dager, uansett omstendighet. 

Anonymkode: bb69b...61e

I en av de siste meldingene når jeg spurte om det gikk bedre med han, så svarte han ja. Når jeg da spurte om han snart ville møtes en dag, svarte han med at det går ikke. For da var seriøst katten til ene tanta hans dø, og han måtte jo være der for tanta si om hun trengte han. Så han mente jeg måtte forstå at vi ikke kunne møtes enda, så lenge tanten hans sørget.

Det var det jeg trengte for å tilslutt forstå at han har jugd for meg. For at jeg skulle innse at han han kun har kommet med ene unnskyldningen etter den andre.

Var etter dette at jeg fant ut det med brekkningsmiddelet, og nå føler jeg meg bare kvalm og tom for at jeg lot meg bruke av han. Bare tanket på at vi har hatt sex flere ganger gjør meg uvell, og alt jeg har delt med han. 

Vet ikke hva jeg ønsker med tråden, men er deilig å få alle følelsene ut et sted. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg holdt på litt sånn her da jeg var yngre - prøvde å dytte vekk realisasjonen av at de faktisk ikke var så interessert i meg som jeg håpte. For her er det virkelig tydelig en dust som prøver å få i pose og sekk og kanskje veske til og med, han vil ha deg på standby mens han møter nye jenter. Ikke la han ha deg! Og ikke la deg lure heller om han skru opp volumet på sjarmen litt når du trekker deg unna. Det er bare manipulasjon. 

Skrevet
Fiffig skrev (51 minutter siden):

Jeg holdt på litt sånn her da jeg var yngre - prøvde å dytte vekk realisasjonen av at de faktisk ikke var så interessert i meg som jeg håpte. For her er det virkelig tydelig en dust som prøver å få i pose og sekk og kanskje veske til og med, han vil ha deg på standby mens han møter nye jenter. Ikke la han ha deg! Og ikke la deg lure heller om han skru opp volumet på sjarmen litt når du trekker deg unna. Det er bare manipulasjon. 

Skrev en medling nå og spurte om han egentlig følte noe for meg. Da fikk jeg et kort svar om at han har det vanskelig så han føler ingenting for noen om dagen.

Han er flink til å gå i offerrollen, er visst kjempe synd på han, og han prøver å gi meg dårlig samvittighet fordi jeg vil møte han. Har foreslått å gå tur, ta en kopp kaffe, eller om han har ønsket noe, så dette handlet jo aldri om kun sex fra min side, brydde meg om han som person, dum som jeg var.

Så skrev kort at jeg nå skjønner at han aldri har følt noe for meg, og at jeg nå skjønner at han har jugd for å komme seg unna meg. At jeg kun har vært et reserveligg for han når han ikke har klart å funnet noen andre.

Ba han enkelt om å dra til helvete og at jeg ikke ønsket noe mer med han å gjøre.

Da klikka det visst. Fikk et langt svar i blokkbokstaver om hvor egoistisk og urettferdig jeg hadde behandlet han. Jeg måtte gå i meg selv, og forstå hvor urimelig jeg var, og at jeg åpenbart kun tenkte på meg selv.

Så jeg var urimelig, fordi han er den som ikke har ville møttes på over et år. Forstå det den som vil, uansett hvor opptatt han har vært, så er man ikke så opptatt eller langt nede at man ikke kan treffes i løpet av et år. Enig med hen som skrev over, at man alltid får til å møtes hver 14 dag dersom man er glad i noen.

Stolt av meg selv og glad jeg klarte å bare kaste han ut av livet mitt. Blir nok tungt i starten men føler det er et veldig riktig valg.

• Liker 2
Skrevet

Bare ikke fall i fellen nå,og skrive flere meldinger. Bare kutt all kontakt,og ikke svar om han kontakter deg. Lykke til

Anonymkode: 37e59...854

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er han slik?*

• Liker 1
Skrevet

Menn er ikke slik. 

Anonymkode: b7b8f...b21

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor bruker du så mye tid på å psykologisere en mann som ikke er interessert i deg? Jeg forstår ikke. Eller jeg forstår en som gir litt, i utvalgte doser, men ikke gir alt (been there), men han her gir jo ingenting! Ikke kast bort mer energi på dette, for din egen skyld. Han er ikke interessert.

Anonymkode: 67909...60d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...