AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Jeg har en ikke altfor stor leilighet. Jeg har sagt til mellomste at han ikke får spille i stuen. Dette fordi da kan ingen andre være der. Han blir sint hvis man går forbi tven eller snakker sammen når han spiller. Han sitter også å snakker med seg selv hele tiden, noe jeg finner enormt irriterende. Jeg flyttet playstation inn på mitt soverom og sagt at han må sitte der å spille. Han nekter fordi nette ikke er like bra der, og han lægger hele tiden. Han flyttet playstation tilbake til stua, og driter i at han ikke får spille der. Han er 11. Hva hadde dere gjort her? Det blir bråk uansett hva jeg gjør. Anonymkode: 3a373...20f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 https://www.telenor.no/privat/artikler/internett/tradlost-nettverk/derfor-trenger-du-forsterker/ here u go Anonymkode: 547b5...e30 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en ikke altfor stor leilighet. Jeg har sagt til mellomste at han ikke får spille i stuen. Dette fordi da kan ingen andre være der. Han blir sint hvis man går forbi tven eller snakker sammen når han spiller. Han sitter også å snakker med seg selv hele tiden, noe jeg finner enormt irriterende. Jeg flyttet playstation inn på mitt soverom og sagt at han må sitte der å spille. Han nekter fordi nette ikke er like bra der, og han lægger hele tiden. Han flyttet playstation tilbake til stua, og driter i at han ikke får spille der. Han er 11. Hva hadde dere gjort her? Det blir bråk uansett hva jeg gjør. Anonymkode: 3a373...20f Hva jeg hadde gjort? Latt ham gå to uker uten playstation. Han kan ikke tro han kan oppføre seg som en kuk mot andre uten at det får konsekvenser. "Blir sint om noen går forbi" og "driter i at han får beskjed om å spille et annet sted" - ærlig talt. Anonymkode: 7430b...cdf 12
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Har selv liten leilighet å orker ikke skriking i stuen hver gang han spiller med venner. Så 9 åringen har playstation på rommet sitt. De første månedene tok jeg strømledningen til playstation når han skulle legge seg for å være sikker på at han ikke spillet etter leggetid. Anonymkode: 19da9...d76 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): https://www.telenor.no/privat/artikler/internett/tradlost-nettverk/derfor-trenger-du-forsterker/ here u go Anonymkode: 547b5...e30 Da må hun ha telenor står det. Ikke alle som har det. Anonymkode: 19da9...d76
Gjest theTitanic Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har en ikke altfor stor leilighet. Jeg har sagt til mellomste at han ikke får spille i stuen. Dette fordi da kan ingen andre være der. Han blir sint hvis man går forbi tven eller snakker sammen når han spiller. Han sitter også å snakker med seg selv hele tiden, noe jeg finner enormt irriterende. Jeg flyttet playstation inn på mitt soverom og sagt at han må sitte der å spille. Han nekter fordi nette ikke er like bra der, og han lægger hele tiden. Han flyttet playstation tilbake til stua, og driter i at han ikke får spille der. Han er 11. Hva hadde dere gjort her? Det blir bråk uansett hva jeg gjør. Anonymkode: 3a373...20f Er det 11 åringen som bestemmer hos deg? Vær voksen. Det er spill på rommet ditt eller så går hele playstation på finn. Jeg vet nøyaktig hvor irriterende mye lyd gaming lager.
minister-mio Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 Spilling med lagging går ikke. La han få headset og beskjed om å holde munnen lukket.
GammelKaktus Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 (endret) Jeg hadde fikset nettet, man må ha bra nett i alle rom i dag. Er ikke det et alternativ så hadde jeg latt han få stua for i dag så er gaming en stor del av det sosiale. Litt gnål synes jeg og man bør tåle men det er nå meg. Å forlange at han skal sitte på ditt rom med dårlig nett er ikke ok, det er utrolig frustrerende å sitte å game og så stopper det opp, man kan jo bli sprø av mindre. Endret 9. februar 2021 av FrøkenMånestråle 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 Skaff bedre nett, sett playstation på rommet. Å spille der spiller lagger går ikke. Anonymkode: b8160...c77 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #10 Skrevet 9. februar 2021 Hadde sagt følgende: 1. Du spiller der JEG sier du kan spille 2. Jeg selger/pakker/kaster vekk dritten Du har 20 min på å bestemme deg. Anonymkode: ec954...ca9 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #11 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da må hun ha telenor står det. Ikke alle som har det. Anonymkode: 19da9...d76 En kan få tak i forsterker til enhver enhet. Får det på en hver elektronikk butikk. Anonymkode: 8523f...508 3
Adara Skrevet 9. februar 2021 #12 Skrevet 9. februar 2021 Det er ikke greit at han oppfører seg sånn så det burde få en konsekvens. MEN som gamer selv så vil jeg bare snakke din sønns sak et lite øyeblikk. Det er -utrolig- kjedelig å spille når det lægger. Det er natt og dag forskjell, så kanskje du kan undersøke hvordan du kan få bedre internett på rommet til han kan spille igjen. En god midlertidig løsning kan være en lang nettverkskabel
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #13 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En kan få tak i forsterker til enhver enhet. Får det på en hver elektronikk butikk. Anonymkode: 8523f...508 Ahh okey da skjønner jeg Anonymkode: 19da9...d76
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #14 Skrevet 9. februar 2021 Altså, du er voksen, du bestemmer over en 11-åring.. herlighet. Samtidig, det er jo ikke gøy å spille når det lagger, og her er det jo lett å fikse bedre nett på soverommet så det kan spilles der. Skal det spilles i stua må det følges regler som å være stille og tåle at andre også oppholder seg der. Dårlig oppførsel bør likevel få en konsekvens, feks ingen playstation i noen dager. (Mens du fikser nettet, er det ikke mulig å legge nettkabel så ordne forsterker til wifisignalet eller bedre ruter). Anonymkode: 808da...ace 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #15 Skrevet 9. februar 2021 La ham velge - dårlig oppførsel og dårlig nett på soverommet eller god oppførsel og godt nett på stua 😁 Anonymkode: d9e0f...731
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #16 Skrevet 9. februar 2021 Spilling i stua hadde jeg ikke giddet uansett. Men, jeg hadde vært litt grei og sørget for at han kan få bedre nett når han må spille på ditt soverom. Anonymkode: 80888...af2 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #17 Skrevet 10. februar 2021 Ville satt faste spilletider Anonymkode: 6c117...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå