AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Hva slags middager er det lite kalorier i, men som metter? Har du noen tips til meg? 😊 Hva bør man unngå? Anonymkode: f2bab...2a2
mereo Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 (endret) Kan anbefale fitfocus, mye bra og variert. Endret 9. februar 2021 av mereo Leif! 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Jeg bruker mye fiskekaker, karbonader, frosne grønnsaksblandinger og lapskausblanding. Det er viktig for meg at det er stort volum. Skal jeg ha saus bruker jeg kjøttkakesaus fra pose da det er relativt lite kalorier i det. Bruker mager kesam ved siden av. Jeg unngår olje, smør, fete sauser og dressinger. Anonymkode: b374c...585 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bruker mye fiskekaker, karbonader, frosne grønnsaksblandinger og lapskausblanding. Det er viktig for meg at det er stort volum. Skal jeg ha saus bruker jeg kjøttkakesaus fra pose da det er relativt lite kalorier i det. Bruker mager kesam ved siden av. Jeg unngår olje, smør, fete sauser og dressinger. Anonymkode: b374c...585 Jepp, volum betyr alt. Å stuffe seg, men lav kcal er nøkkelen til lykkelig vektnedgang. Anonymkode: 3972a...5e6 3
sunnfriskogpositiv Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Supper med rotgrønnsaker og mager pølse, magert kjøtt, kylling - mye urter slik at det smaker litt. Salater, fyll på med kalorifattige grønnsaker i tillegg til proteiner, litt ost og dressing av ekstra lettrømme el kesam. Fiskeretter med mye grønt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jepp, volum betyr alt. Å stuffe seg, men lav kcal er nøkkelen til lykkelig vektnedgang. Anonymkode: 3972a...5e6 Forstår ikke om du er ironisk her?🙈 Anonymkode: f2bab...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forstår ikke om du er ironisk her?🙈 Anonymkode: f2bab...2a2 Alle er ironiske. Her og der kommer det en tråd som blir bra, men de blir gjerne slettet. De fleste slanketråder er nærmest parodier på hverandre. Anonymkode: 42c84...e0b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 Supper er mettende. Pøs på med grønnsaker du liker og blend det hele til en god konsistens. En hel kilo grønnsaker gir ikke mer enn, typ 300 kalorier. Og da kan du gjerne tilsette en fløteskvett for smak uten at det drar for mye opp. Anonymkode: c2cc9...440
Tvist Skrevet 10. februar 2021 #9 Skrevet 10. februar 2021 Fiskeboller har lite kcal. Og jeg bruker frokosttallerken, da ser det ut som jeg spiser like mye som samboeren. Fyller på grønnsaker først, deretter resten.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #11 Skrevet 10. februar 2021 Volum er vel det som metter mest, så her er det bare å kjøre på med grønt:) Chilli con carne med tomat, løk, bønner, linser(og evt. kjøtt) er flott. Jeg laget torsk med kalkunbacon, grønnsaker og hoff potetmos(minst kalorier i den), omelett av to egg med masse wok eller salat til, porsjonspizza med skinke, sopp og paprika og littegrann ost(vei opp!). Havregrøt eller grove bananpannekaker er digg:D Anonymkode: abf5f...489
Minlillelykke Skrevet 10. februar 2021 #12 Skrevet 10. februar 2021 Kylling er det jeg ofte sverger til. Grillet, helstekt, filet, i salat ja du skjønner tegninga. Ellers prøver jeg og unngå middag. Tar heller knekkebrød med cottage cheese og har middag kun i helgen. Mann og barn spiser selvsagt middag hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå