Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte noen Elixir produkter fra lyko for noen dager siden. Uten å tenke mer over det bestilte jeg varene til å bli levert i postkassen.

I dag var de blitt levert i postkassen på morgenen, jeg kom hjem og hentet pakken etter jobb. Etter noen timer åpnet jeg pakken, og da var en av produktene blitt helt fryst... har ikke tenkt over at det har vært så kaldt ute. Usikker på om de andre har vært fryst siden pakken lå inne noen timer.

Er produktene nå helt ødelagte? Er det noen som har erfaring med det samme?

Veldig kjipt å ha betalt så mye penger for produkter som har blitt ødelagt 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, pakken kommer kanskje i 4 tiden på natta, derfor jeg ikke bestiller nå som det er for kaldt 😕 Jeg tror det går bra, men du må kanskje blande eller riste flasken når den smelter helt i tilfelle den skiller seg. Men usikker på om produktet blir dårligere.

Anonymkode: 3388b...109

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, pakken kommer kanskje i 4 tiden på natta, derfor jeg ikke bestiller nå som det er for kaldt 😕 Jeg tror det går bra, men du må kanskje blande eller riste flasken når den smelter helt i tilfelle den skiller seg. Men usikker på om produktet blir dårligere.

Anonymkode: 3388b...109

Jeg sende mail til elixir, og fikk til svar at mange lurte på det samme, men at produktene tåler det, og ikke blir ødelagt😃

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
Actionjunkie skrev (På 10.2.2021 den 11.40):

Jeg sende mail til elixir, og fikk til svar at mange lurte på det samme, men at produktene tåler det, og ikke blir ødelagt😃

Har nå brukt alle produktene, og alle unntatt ansiktsmasken var helt fine!

Ansiktsmasken derimot var klumpete desverre... den går å bruke, men man må massere den inn litt ekstra for å «blande» den ut

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...