Trollis Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Leste på vestby-kommunens hjemmeside at det ble flere lettelser. Kjøpesenter åpner bla og skjenkestopp opphører. Har jeg forstått det riktig at man kan få seg et glass vin og nyte sonspa fra fredag? Herregud håper det ✨ 1
Rosa Sitron Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 (endret) 3 minutter siden, Trollis said: Leste på vestby-kommunens hjemmeside at det ble flere lettelser. Kjøpesenter åpner bla og skjenkestopp opphører. Har jeg forstått det riktig at man kan få seg et glass vin og nyte sonspa fra fredag? Herregud håper det ✨ Om son spa åpner vet jeg ikke. Men det er fortsatt såkalt skjenkestopp, kun alkoholservering til mat. Endret 9. februar 2021 av Rosa Sitron
Trollis Skrevet 9. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2021 Rosa Sitron skrev (12 minutter siden): Om son spa åpner vet jeg ikke. Men det er fortsatt såkalt skjenkestopp, kun alkoholservering til mat. Men alkoholservering til mat er topp det. Trenger ikke så mye. Men på vestby kommunes sider står bla dette ang skjenking fra 10.2 «Det er ikke lenger forbudt å skjenke alkohol på restauranter» 1
Rosa Sitron Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 9 minutter siden, Trollis said: Men alkoholservering til mat er topp det. Trenger ikke så mye. Men på vestby kommunes sider står bla dette ang skjenking fra 10.2 «Det er ikke lenger forbudt å skjenke alkohol på restauranter» Det høres ut som en upresis måte å si alkoholservering til mat. Vestby har ikke lov å åpne for mer enn det de nasjonale retningslinjene sier og der er det alkoholservering kun til mat. De nasjonale kan selvsagt endres de og, men kan ikke ta utgangspunkt i noe annet enn det som gjelder i dag:) 1
Anbefalte innlegg