Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt smerter i Høyre side av som stråler ned mot bakre ben og lår;  litt til og fra i noen uker nå., men fra i går er det ganske konstant. Kjenner mest når jeg går eller bytter stilling.. Er gravid i uke 21. 

Er dette bekkenløsning? I og med at det kom så til og fra så tenkte jeg først at det var en strekk av noe slag men nå tenker jeg at det er bekkenløsning 

Anonymkode: 69d1b...ab2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Høyre side av hofte var poenget i første setning

Anonymkode: 69d1b...ab2

Skrevet

jeg hadde litt vondt tilsvarende det du beskriver. Jeg gikk til en kiropraktor. Hun sa det var en bekkenlåsning og en behandling var nok til å fikse det :) Søk opp en kiropraktor som spesialiserer seg på kvinnehelse og book en time. Absolutt verd det!

Anonymkode: bcb9e...be9

Skrevet

Det kan det være, ja. Høres ut som en nerve er i klem. Fysio/kiropraktor kan hjelpe mot sånt.

Anonymkode: 6bf84...236

Skrevet

Tror det arter seg veldig forskjellig fra person til person. Hadde spurt lege jeg :) Men høres veldig sannsynlig ut at det er bekkensmerter. Ikke press deg for mye, kan gi problemer lenge etter fødsel. Jeg mener bestemt at alle kvinner med bekkenplager burde få sykemelding og ta det med ro.

Anonymkode: 1e0b6...d88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...