Gå til innhold

Menn, sex og dårlige opplevelser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser ofte at menn vil bare ditt og menn vil bare datt. Aldri tenker menn på ditt og aldri tenker menn på datt. Menn er bare egoister som kun tenker på seg selv. Hva kvinner får utav et forhold til en mann er minimalt og ikke noe hun tjener på. 

Er det så forferdelig mange dårlige menn der ute at alle kan taes under en kam? 

Har damene egentlig tenkt på hva de selv tilbyr og dette er et resultat utav det? 

Jeg synes det er litt rart at menn er den som kan og bør henges ut mens kvinner fremstår som perfekte på alle måter. 

Hvorfor har det blitt slik at kvinner i beste fall ser på oss menn bare som et nødvendig onde? 

Gjenspeiler ikke denne opplevelsen det at du høster det du sår? 

Er kvinnene så forferdelig mye bedre enn oss menn?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke påstå at kvinner er perfekte, men det er et faktum at menn klart topper alle statistikker når det gjelder å være virkelig jævlig mot andre mennesker, både mot andre menn, samt kvinner og barn. Det er for lettvint å skylde på "alle andre" for at altfor mange menn holder på slik, det handler om hva menn faktisk gjør.

Mitt poeng er ikke at om menn er de som gjør mest av det som er verst, så skal kvinner liksom unnskyldes for det de gjør galt. Poenget mitt er at menn må feie for sin egen dør først og fremst, det vil komme alle til gode.

Anonymkode: d0326...a48

• Liker 4
Skrevet

På samme måte som du drar alle kvinner under samme kam? Syns du virker veldig generaliserende i mange av dine innlegg. 

Til ditt spørsmål... Nei, alle menn kan ikke dras under samme kam. Jeg kjenner mange fantastiske menn med mange gode kvaliteter. Men jeg kjenner også mange av dem du beskriver.

Men det samme gjelder også kvinner, det er mange ufordragelige kvinnefolk der ute også, så det går ikke bare en vei.

Jeg tror mange bare velger en partner som er helt feil for en, og som man tror man kan forandre.

Anonymkode: ee8d0...016

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

På samme måte som du drar alle kvinner under samme kam? Syns du virker veldig generaliserende i mange av dine innlegg. 

Til ditt spørsmål... Nei, alle menn kan ikke dras under samme kam. Jeg kjenner mange fantastiske menn med mange gode kvaliteter. Men jeg kjenner også mange av dem du beskriver.

Men det samme gjelder også kvinner, det er mange ufordragelige kvinnefolk der ute også, så det går ikke bare en vei.

Jeg tror mange bare velger en partner som er helt feil for en, og som man tror man kan forandre.

Anonymkode: ee8d0...016

Man leser skjelden at damer er dårlige. Ikke skjelden støttes ei dårlig dame opp av flere andre som mener hun faktisk var bra selv om det motsatte var faktum. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg skal ikke påstå at kvinner er perfekte, men det er et faktum at menn klart topper alle statistikker når det gjelder å være virkelig jævlig mot andre mennesker, både mot andre menn, samt kvinner og barn. Det er for lettvint å skylde på "alle andre" for at altfor mange menn holder på slik, det handler om hva menn faktisk gjør.

Mitt poeng er ikke at om menn er de som gjør mest av det som er verst, så skal kvinner liksom unnskyldes for det de gjør galt. Poenget mitt er at menn må feie for sin egen dør først og fremst, det vil komme alle til gode.

Anonymkode: d0326...a48

Det vanlige er vel ikke å skylle på "alle andre" men de "veldig få" som faktisk gjør de "virkelig jævlige" tingene. 

Skrevet

Kvinner henges da ofte ut de og. 

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (9 timer siden):

Man leser skjelden at damer er dårlige. Ikke skjelden støttes ei dårlig dame opp av flere andre som mener hun faktisk var bra selv om det motsatte var faktum. 

Mange leser da ofte at damer er dårlige og. At damer støttes opp her på KG er ikke så rart da dette er KVINNEguiden 

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (16 timer siden):

Leser ofte at menn vil bare ditt og menn vil bare datt. Aldri tenker menn på ditt og aldri tenker menn på datt. Menn er bare egoister som kun tenker på seg selv. Hva kvinner får utav et forhold til en mann er minimalt og ikke noe hun tjener på. 

Er det så forferdelig mange dårlige menn der ute at alle kan taes under en kam? 

Har damene egentlig tenkt på hva de selv tilbyr og dette er et resultat utav det? 

Jeg synes det er litt rart at menn er den som kan og bør henges ut mens kvinner fremstår som perfekte på alle måter. 

Hvorfor har det blitt slik at kvinner i beste fall ser på oss menn bare som et nødvendig onde? 

Gjenspeiler ikke denne opplevelsen det at du høster det du sår? 

Er kvinnene så forferdelig mye bedre enn oss menn?

Det du påstår er altså at mann blir generalisert av kvinner. Samtidig generaliserer du selv kvinner så til de grader. 

Hvor er logikken i det? Ikke alle menn er like, og heller ikke alle kvinner. Noen forstår dette, mens andre generaliserer. 

Anonymkode: 822e9...912

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at folk er folk, uavhengig av kjønn, og drittsekker finner man i alle leire. Jeg vil helst dømmes ut fra mine handlinger, ikke ut fra hvilket kjønn jeg har. Jeg ønsker heller ikke at jeg skal måtte stå til rette for handlinger andre med mitt kjønn gjør.

Så er det kanskje noen biologiske forskjeller, som gjør at det er lettere å se feilene de av motsatt kjønn gjør, fordi det er ulik vanlig handlemåte for eget kjønn, noe som gjør at man lettere går i generaliseringsfella.

Anonymkode: df065...d7a

• Liker 1
Skrevet

Neida, menn er vel ikke verre en kvinner. Kjæresten min f.eks. har to ekser som var ekstreme. De visste han ikke var forelsket i dem, men krevde likevel at han skulle være kjæresten deres. De hadde ikke noe særlig å tilby, men begynte med å presse og mase, og da dette ikke gikk begynte den ene med trusler. Det med å prøve å true seg til kjærlighet, og å mase, tror jeg dessverre er en oppførsel man oftere ser fra kvinner enn menn.

Synes også det er seksuell trakassering å kreve å få bli noens kjæreste, og så mase om sex og å møtes oftere, når den ene parten har sagt at følelsene ikke er der. Tror kanskje menn er bedre der, på å ta et avslag og kanskje bli sur og sint, men i det minste ikke stalke og true. Den ene av disse eksene har kontaktet meg til og med, er tydeligvis ikke kommet seg videre mer enn to år siden FF-relasjonen hun hadde med kjæresten min tok slutt. Hun ønsker at jeg gjør det slutt med han, lol. Noen kvinner altså, kan være så utrolig bitre og hevngjerrige. Sjelden jeg leser om slik oppførsel fra menn.

Anonymkode: cd909...1b1

Skrevet

Mange menn her skjønner jo heller ikke at en del kvinner her provoserer dem litt med vilje for gøy. Mange menn her gjør også dette mot kvinner, men når kvinner gjør det samme, så skjønner de det ikke 😝 Kan være morsomt å hisse på seg folk her når man kjeder seg. 

Anonymkode: 87231...7df

Gjest TheCatLady
Skrevet

Tenker vel egentlig at man bør feie for sin egen dør før man kritiserer andre. 

Jeg synes jeg leser ofte om kvinner som er slik og sånn, og at kvinner generelt er fæle. Så jeg tror ikke at det er slik som du beskriver. 

Jeg synes ikke at det er så forferdelig mange dårlige menn der ute, men noen er det jo selvfølgelig. Mange skriver om sine erfaringer med disse og fokuset er oftere på det negative enn det positive her inne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Neida, menn er vel ikke verre en kvinner. Kjæresten min f.eks. har to ekser som var ekstreme. De visste han ikke var forelsket i dem, men krevde likevel at han skulle være kjæresten deres. De hadde ikke noe særlig å tilby, men begynte med å presse og mase, og da dette ikke gikk begynte den ene med trusler. Det med å prøve å true seg til kjærlighet, og å mase, tror jeg dessverre er en oppførsel man oftere ser fra kvinner enn menn.

Synes også det er seksuell trakassering å kreve å få bli noens kjæreste, og så mase om sex og å møtes oftere, når den ene parten har sagt at følelsene ikke er der. Tror kanskje menn er bedre der, på å ta et avslag og kanskje bli sur og sint, men i det minste ikke stalke og true. Den ene av disse eksene har kontaktet meg til og med, er tydeligvis ikke kommet seg videre mer enn to år siden FF-relasjonen hun hadde med kjæresten min tok slutt. Hun ønsker at jeg gjør det slutt med han, lol. Noen kvinner altså, kan være så utrolig bitre og hevngjerrige. Sjelden jeg leser om slik oppførsel fra menn.

Anonymkode: cd909...1b1

Beklager, men du fremstår ekstremt blåøyd og faktisk innbilsk. Sjansen for at din kjæreste er lite annen et enn drittsekk er STOR. Tror du virkelig på at to kvinner har tvunget kjæresten din til å være sammen med dem og at du er så mye bedre enn andre kvinner? 

Hva med å stille kjæresten noen relevante spørsmål som: hvorfor blir du kjæreste og ligger med damer du ikke bryr deg om? Er du helt viljeløs? Hvilke følelser har du egentlig for meg? Kommer du til å fremstille meg og som "crazy lady" når det blir slutt?

Anonymkode: fcb41...323

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...