Gå til innhold

Kommer 8 kg ned til å merkes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 155 og ca 58 kg. Ønsker ned til ca 50 kg. Har mage som hoved problem. Tror dere det kommer til å merkes? Trener ikke, men går litt turer. 

Anonymkode: ed3b0...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 158 og fikk overraskende mange kommentarer på at jeg hadde gått ned i vekt da jeg gikk ned fra 54 til 50. 

Anonymkode: 1227d...fa0

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 172, og har merker stor forskjell fra 72 til 68 kg. Love handles er borte, fasongen har endret seg :)

8 kg kan absolutt merkes ja. Husk å ta mål rundt forbi på kroppen :)

Anonymkode: 9933c...0c4

• Liker 1
Skrevet

Ja, 8 kg ned for deg som bare veier 58 kg vil være veldig merkbart. Det er jo nesten 14% av kroppsvekten. 

Jeg har også gått ned 8 kg, men jeg veier mye mye mer enn deg. Har gått fra fedme til overvekt på BMI-skalaen. Til og med jeg merker de 8 kiloene godt. 

Anonymkode: 2287f...3e3

• Liker 8
Skrevet

Med ditt utgangspunkt ville det merkes godt, ja.

Anonymkode: d6c75...63c

• Liker 2
Skrevet

klart du vil merke forskjell på 8 kg. Men kroppen tar ikke bare av på magen men hele kroppen.

Anonymkode: f1186...2a4

• Liker 1
Skrevet

Veldig! 8 kg er det jeg har lagt på meg i korona tiden. Og det merkes! Jeg var veltrent. Nå er det opp en størrelse og flere bukser passer ikke. Bare tre-fire kg er synlig på meg... 

👍🏼

Anonymkode: 51e19...865

• Liker 3
Skrevet

Det vil absolutt merkes godt, ja. Jeg har gått opp 3 kilo fra 58 til 61, og føler meg veldig mye større. 

Anonymkode: fc4dd...810

• Liker 1
Skrevet

Så absolutt. Kanskje legge inn styrke og mageøvelser ?

• Liker 2
Skrevet

Med din høyde og vekt så vil bare 2 kg merkes. 

Jeg er 167 og veksler mellom 58 og 61 kg i løpet av et år. Over 60 kg får jeg sideflesk, på 58 kg har jeg stram mage. Uavhengig av trening. 

Anonymkode: 80345...702

• Liker 2
Skrevet

Jeg er litt lavere enn deg og merket bare såvidt en vektnedgang på 9kg fra overvektig til normalvektig (ingen forskjell i klesstr f.eks.) så det er litt individuelt i tillegg til at man har forskjellige forhåpninger. Anbefaler å trene litt ved siden av tur. 

Anonymkode: c0e40...00d

• Liker 1
Skrevet

Forskjellen vil bli meget dramatisk! Jeg er litt ustabil i vekten og dupper mellom 51 og 54 kilo, og det er veldig stor forskjell.

Anonymkode: 5ef33...a13

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...