AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Så exen min, flott fyr altså. Men han har nok havnet litt utenfor samfunnet, fordi han sliter litt psykisk. Så han har ikke så altfor mange venner. Han er her pga jeg trenger litt hjelp med avlastning av barnet våres, og derfor endte opp med og være her på bursdagen sin. Altså jeg ga han en gave i dag, men utenom det. Nada. Ingenting fra familie, han har bodd i fosterhjem, ingenting derfra. Ingenting fra noen andre plasser. Jeg får jo ganske vondt at han egentlig. De har ikke ringt og gratulert heller, bare en simpel post på Facebook, som nå nærmer seg 10 gratulasjoner. han fylte 27 idag, er det normalt og ikke gi gaver ved den alderen? Liksom er det normalt og ikke få noe i den alderen? 😳 Fint om dere lar være og spekulere rundt han, men heller svare. Han har søsken, foreldre, og fosterforeldre han bodde hos til langt over fylte 18. og besteforeldre. Anonymkode: 2b3f4...4e0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Jeg er fosterbarn og får heller ikke noe av dem. Ikke barnet vårt heller. Men mannen får av sin familie. Det er jo gjerne en grunn til at man har vært i fosterhjem. Foreldrene mine hadde ikke greid å ordne noen gave, tror dessverre ikke det er uvanlig. Trist at eksen din er i den situasjonen. Anonymkode: 46478...b07 3
Svartfugl Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så exen min, flott fyr altså. Men han har nok havnet litt utenfor samfunnet, fordi han sliter litt psykisk. Så han har ikke så altfor mange venner. Han er her pga jeg trenger litt hjelp med avlastning av barnet våres, og derfor endte opp med og være her på bursdagen sin. Altså jeg ga han en gave i dag, men utenom det. Nada. Ingenting fra familie, han har bodd i fosterhjem, ingenting derfra. Ingenting fra noen andre plasser. Jeg får jo ganske vondt at han egentlig. De har ikke ringt og gratulert heller, bare en simpel post på Facebook, som nå nærmer seg 10 gratulasjoner. han fylte 27 idag, er det normalt og ikke gi gaver ved den alderen? Liksom er det normalt og ikke få noe i den alderen? 😳 Fint om dere lar være og spekulere rundt han, men heller svare. Han har søsken, foreldre, og fosterforeldre han bodde hos til langt over fylte 18. og besteforeldre. Anonymkode: 2b3f4...4e0 Kjipt å høre! Dessverre ikke så uvanlig om kan har havnet litt utafor. I litt "rotete" familier kan det av og til virke som at man ikke prioriterer/husker på sånne symbolske ting som gaver og feiringer. Det er synd, for jeg tror det er litt viktig! Men fantastisk at han har deg!❤ Det betydde nok svært mye. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er fosterbarn og får heller ikke noe av dem. Ikke barnet vårt heller. Men mannen får av sin familie. Det er jo gjerne en grunn til at man har vært i fosterhjem. Foreldrene mine hadde ikke greid å ordne noen gave, tror dessverre ikke det er uvanlig. Trist at eksen din er i den situasjonen. Anonymkode: 46478...b07 Han har fått av fosterforeldre de andre årene når vi var sammen, også har han fått av familien min. Så føltes så rart nå når han liksom bare fikk noe av meg «exen sin» han har også kontakt med alle i familien sin. Og besteforeldrene hans er jo egentlig foster besteforeldrene hans, men han kalte de automatisk bestemor og bestefar. Så har det bare blitt sånn at de er besteforeldrene da. Jeg har jo litt forventninger til at noen skal gi omtanke, og om ikke værtfall gratulerer litt mer personlig en på en Facebook vegg 🥺 Anonymkode: 2b3f4...4e0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Han har ikke planlagt å ha selskap senere da? I såfall får han vel gaver da. Anonymkode: c930e...ea8
minister-mio Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 Jeg syntes voksne kan få gaver når det er rundt. Men kjipt ingen ringte å gratulerte. Hyggelig av deg å gi gave da. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har ikke planlagt å ha selskap senere da? I såfall får han vel gaver da. Anonymkode: c930e...ea8 Nei, vi feirer bare runde tall etter 20 😅 Men alle i familien hans har en unnskyldning til og ikke komme i bursdagen til ungen våres. Så tror neppe de kommer i han sin om han hadde prøvd. Anonymkode: 2b3f4...4e0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 Jeg har ryddige og tette familieforhold, men får sjeldent gave. Ikke et stort ønske.. Anonymkode: e5b16...a56
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har ryddige og tette familieforhold, men får sjeldent gave. Ikke et stort ønske.. Anonymkode: e5b16...a56 Men litt mer personlige hilsninger da? Han føler seg jo ekstremt lite viktig for alle rundt han 😔 Anonymkode: 2b3f4...4e0 1
Mezzosoprena Skrevet 9. februar 2021 #10 Skrevet 9. februar 2021 Har ingen unormal oppvekst, og vi gi ikke voksne (over 20 år) gaver annet enn når det er rundt tall - så dette er vel ikke så veldig merkelig, og har kanskje lite med hans bakgrunn å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #11 Skrevet 9. februar 2021 Jeg er 34 år å får alltid gaver til bursdagen men sjelden at jeg får det akkurat på bursdagen min. Får både av venner,søsken og foreldre. Men alle er bare litt trege med å komme med gaven,tar gjerne noen dager. Anonymkode: 52596...47f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #12 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så føltes så rart nå når han liksom bare fikk noe av meg «exen sin» Men du er jo ikke bare eksen hans, dere har felles barn så dere vil for alltid være familie. Det er jo leit at han ikke fikk noe særlig hilsener fra resten av familien, men da er det jo fint at han har deg og barnet deres. Anonymkode: e0ba2...59b 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #13 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du er jo ikke bare eksen hans, dere har felles barn så dere vil for alltid være familie. Det er jo leit at han ikke fikk noe særlig hilsener fra resten av familien, men da er det jo fint at han har deg og barnet deres. Anonymkode: e0ba2...59b Hehe det har du helt rett i, formulerte meg kanskje litt stusselig der. Han vil alltid være pappaen til barnet, og bety mer enn nok for oss. Men familien hans har jeg jo bare blitt en «ex» da er det jo ekstra viktig at de er til stedet tenker jeg når han ikke har all verdens nettverk utenom meg.. Anonymkode: 2b3f4...4e0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #14 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hehe det har du helt rett i, formulerte meg kanskje litt stusselig der. Han vil alltid være pappaen til barnet, og bety mer enn nok for oss. Men familien hans har jeg jo bare blitt en «ex» da er det jo ekstra viktig at de er til stedet tenker jeg når han ikke har all verdens nettverk utenom meg.. Anonymkode: 2b3f4...4e0 Ja, skjønner. Hvor mye er de egentlig til stedet for barnet? Høres ut som om de er veldig lite tilstede? Jeg tenker at du fint kan ta kontakt med dem og be om mer kontakt pga. barnet. Og forhåpentligvis vil det på sikt føre til mer kontakt også mellom dem og eksen din. Prøv å sende dem bilder av eksen din og barnet, og se hva slags respons dere får? Anonymkode: e0ba2...59b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå