AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Jeg har en gutt på 11 år som har 2 fritidsaktiviteter. Nr 1 elsker han, aktivitet nr 2 er sånn bob bob 😉 Nr 2 ville han slutte med i fjor sommer. Men når September kom så begynte han på igjen. Men nå spørr han nesten hver uke om han kan slippe for å gjøre noe annet. Regelen var at hvis jeg måtte mase for å få han til å dra, så måtte han slutte. Vi betaler tross alt. Er det for strengt? Anonymkode: ef704...e02
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Jeg skjønner ikke helt hva du mener.. Han vil slutte, du vil at han skal slutte, hva er strengt med det? Anonymkode: ac4f5...cdc 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hva du mener.. Han vil slutte, du vil at han skal slutte, hva er strengt med det? Anonymkode: ac4f5...cdc Han vil ikke dra på øvinger hver gang. Spørr nesten hver gang om han kan slippe å dra for å gjøre noe annet med kompiser. Og da mener jeg at han kan slutte. Anonymkode: ef704...e02
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han vil ikke dra på øvinger hver gang. Spørr nesten hver gang om han kan slippe å dra for å gjøre noe annet med kompiser. Og da mener jeg at han kan slutte. Anonymkode: ef704...e02 Da høres det jo ut som han vil slutte selv, så det er ikke strengt i det hele tatt😊 Anonymkode: ac4f5...cdc
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da høres det jo ut som han vil slutte selv, så det er ikke strengt i det hele tatt😊 Anonymkode: ac4f5...cdc Høres sånn ut ja 😉 Selv om han sier at han er usikker 🤣 Anonymkode: ef704...e02
Ulrikke Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 VI har sagt at ungene må gå ut den perioden vi har betalt for. Vi har spurt hvert halvår da, for å være helt sikre (man betaler jo gjerne to ganger i året). I den avtalen har det ligget at vi ikke skal mase for å få dem dit. Hvis han vil slutte og det ikke er noe dere allerede har betalt for hadde jeg definitivt latt ham slutte. Hadde aldri orket å måtte mase for å få ham avgårde. 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 Ulrikke skrev (37 minutter siden): VI har sagt at ungene må gå ut den perioden vi har betalt for. Vi har spurt hvert halvår da, for å være helt sikre (man betaler jo gjerne to ganger i året). I den avtalen har det ligget at vi ikke skal mase for å få dem dit. Hvis han vil slutte og det ikke er noe dere allerede har betalt for hadde jeg definitivt latt ham slutte. Hadde aldri orket å måtte mase for å få ham avgårde. Akkurat det jeg mente. Har fått faktura for våren nå. Skal prate med han og så får han bestemme seg Anonymkode: ef704...e02
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en gutt på 11 år som har 2 fritidsaktiviteter. Nr 1 elsker han, aktivitet nr 2 er sånn bob bob 😉 Nr 2 ville han slutte med i fjor sommer. Men når September kom så begynte han på igjen. Men nå spørr han nesten hver uke om han kan slippe for å gjøre noe annet. Regelen var at hvis jeg måtte mase for å få han til å dra, så måtte han slutte. Vi betaler tross alt. Er det for strengt? Anonymkode: ef704...e02 Kjære vene, la gutten få slutte. Barn skal ikke presses til aktiviteter bare fordi foreldrene ønsker det. Anonymkode: 7cf0c...8ea
Edie Skrevet 11. februar 2021 #9 Skrevet 11. februar 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Edie, adm.
Anbefalte innlegg