Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke bestemme meg, så dere får begynne.

Anonymkode: 2f977...b11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sove lenge, frokost på senga, gode klemmer, gode ord. At barna respekterer det jeg sier. Og et langt bad. Utover det - ingenting.🙂 Pleier å bli oppfylt! Hender de må jobbe med den respekt-biten.😸

Anonymkode: 967e4...da8

• Liker 2
Skrevet

Tegning/noe annet hjemmelaget og frokost på senga. Blir ikke lei meg om jeg får en plante eller blomsterkvast heller😄

Anonymkode: da847...f71

Skrevet

At kjøkkenet blir rydda og en kake kanskje 😅 ikke så kravstor. Vi prøver å unngå gave på mor/farsdag, er ikke det som betyr noe på denne dagen :) 

Anonymkode: d0269...997

• Liker 1
Skrevet

Yngste barnet bor hjemme, hun er 16 og skal lage kake til felles feiring med kaffe og kaker sammen med min søster m fam og foreldrene mine. Jeg får velge kake. Har i tillegg ønsket meg ei Elisabeth Arden dusjsåpe jeg er glad i og ullsinglet. Mulig jeg får begge deler, siden jeg pleier å få egen gave fra yngste stebarnet mitt. 

Søsknene mine og jeg har kjøpt ei bok mamma ønsker seg, samt en god belgisk konfekt. 

Jeg er ikke så glad i å spise frokost på senga, men tar gjerne en kaffekopp på senga og står opp til dekket frokostbord. 

Anonymkode: 399fc...cec

Skrevet

Ønsker meg digg frokost SERVERT når jeg står opp. Også sjokolade og tegninger fra unga😊

Anonymkode: acba4...b17

Skrevet

Nja, et kort/tegning og at han er med å spiller Minecraft et par timer. :P  

Merker han er litt stressa dette året for han må lage kort og greier til både meg og kjæresten. 😄 

Skrevet

En bukett med tulipaner eller Morgenlevering på døra :)

Anonymkode: 55467...759

Skrevet

Har to voksne barn, får aldri noe på Morsdagen av dem.

Flere som ikke får noe på Morsdagen?

Anonymkode: aaa7a...b42

Skrevet

Ønsker meg å bare slappe av, ingen husarbeid eller matlaging. 

• Liker 1
Skrevet

Ønsker meg aller helst kaffe på senga, kanskje sammen med en sjokoladebit. Vi skal på hytta, så håper også manne står opp og fyrer i peisen mens jeg drikker kaffe :).

Så er alltid koselig med kort og tegninger av barn.

Jeg ønsker meg egentlig ingen _ting_ - vi har huset fullt og jeg har alt jeg trenger. Det aller beste å få hadde vært en helg alene hjemme litt senere i vår... :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har to voksne barn, får aldri noe på Morsdagen av dem.

Flere som ikke får noe på Morsdagen?

Bare av ren nysgjerrighet, da det ikke fremkommer i ditt innlegg. Hadde du ønsket oppmerksomhet fra de på morsdagen? Feiret dere morsdag i barnas oppvekst? Mange feirer ikke, og syns det er mange som legger vekt på at den dagen ikke betyr noe og skal ei feires. Da er det naturlig at de som voksne ikke gir oppmerksomhet ved slike anledninger. Selv har jeg ingen forventning om oppmerksomhet, men har alltids en liten forhåpning, for innrømmer at jeg syns det er svært hyggelig å bli satt pris på og bli husket. 

• Liker 1
Skrevet

Sove lenge! Og kaffe + noe attåt servert på sengen (boller, kake, sjokolade).

Anonymkode: 94bb2...3f2

Skrevet

ønsker meg kaffe og kake på senga 😋 Eller få sove ut. Er ikke så kresen 

Skrevet

Kaffe på senga og en god klem!

Anonymkode: d4aa7...20f

Skrevet

Ønsket meg bryteboller hos svigers 😅 Får ønsket oppfylt. Er så heldig at jeg har tidenes beste svigerfar 🥰 

Ellers har jeg et ønske om te på senga med mannen og begge unga. 

Skrevet

Ønsker meg ingenting. Vi pleier ikke gjøre noe særlig utav det :)

Anonymkode: 899a1...602

• Liker 1
Skrevet
Lykkehjerte skrev (8 minutter siden):

Bare av ren nysgjerrighet, da det ikke fremkommer i ditt innlegg. Hadde du ønsket oppmerksomhet fra de på morsdagen? Feiret dere morsdag i barnas oppvekst? Mange feirer ikke, og syns det er mange som legger vekt på at den dagen ikke betyr noe og skal ei feires. Da er det naturlig at de som voksne ikke gir oppmerksomhet ved slike anledninger. Selv har jeg ingen forventning om oppmerksomhet, men har alltids en liten forhåpning, for innrømmer at jeg syns det er svært hyggelig å bli satt pris på og bli husket. 

Ja, det hadde jeg ønsket, ihvertfall et lite "Gratulerer med Morsdagen" Kan ikke huske at vi feiret Morsdag da barna var små, men de så bestandig at jeg husket på min egen mor på denne dagen.

Skrevet

Jeg får heller ikke noe på morsdagen. Kanskje en tegning eller noe ungene har perlet. Jeg gir heller ingenting til mamma eller pappa. Men jeg bryr meg ikke i det hele tatt. Jeg tror pappa bryr seg om farsdagen så jeg ringer hvert år og  stikker innom han på middag hvert skuddår. Jeg aner ikke om mamma bryr seg. Jeg syns faktisk morsdag og farsdag er irriterende, derfor er jeg sikkert også verdens kjipeste datter. 

Anonymkode: a784c...78d

Skrevet

Dette blir min første morsdag, da jeg fikk barn helt i slutten av desember. Jeg blir fornøyfornøyd hvis jeg kan sove litt ekstra, og ta meg et bad i badekaret den dagen 😊 hvis det er fint vær og ikke for kaldt, at jeg og far kan ta med baby på en god trilletur sammen den dagen.

Så er ikke særlig kravstor egentlig. Kommer nok sikkert til å ønske meg en kopp kaffe på sengen når babyen er blitt større, og være godt fornøyd med det 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...