Gå til innhold

Hva ser du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du - eller er du -  en mann/venn/kjæreste/bror/livspartner,  på rundt 30,  som er glad i serier generelt og humor-serier spesielt? Hva ser dere på? Hva liker dere?  Hva gleder du deg til neste sesong av? Hva savner du? Hva er yndlingsserien du og dere kan se om igjen og om igjen? Og hvorfor? Sånt lurer jeg på. 

Hvorfor? Jo. Jeg jobber med fiksjon og humor i NRK. Fra tid til annen snakker vi  (med folk vi ikke kjenner) når vi utvikler nytt innhold. Som nå.

Det spiller ingen rolle hva dere ser eller hvor dere ser. Eneste er at minst èn av dere bør identifisere seg som mann og være rundt 30 år. 

Vi avtaler en tid som passer, gjerne en liten time, på tlf eller videosamtale. Jeg skal ikke gjøre opptak, og dette skal ikke publiseres noe sted. 

Og om du har lest helt hit: Takk!  Ta kontakt. Det er overraskende hyggelig å snakke med vilt fremmede om tv og film.

Rent praktisk: Avtaler detaljer fra nrk-mailen min, og vi kan avtale dag eller kveld - det som passer dere, aller helst uti denne uka eller neste.  

alt godt og beste hilsen

Ingvill

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørreundersøkelser er ikke lov her.

Anonymkode: 05588...ccf

Skrevet

Forstår at det ved første blikk kan synes litt "markedsundersøkende", men det er ikke en  spørreundersøkelse. 

Om det likevel ikke er lov å henvende seg på denne måten, så respekterer jeg selvfølgelig det. 

Vennlig hilsen

Ingvill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...