Gå til innhold

Baderom som må fikses-flis eller mikrosement?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis dere allikevel skal selge hadde jeg lagt flis på flis. Microsement er en motegreie å personlig synes jeg det er stygt, sikkert mange med jeg.  Hadde å avstått kjøp av hus med det på badet.  Velg heller en neutral flis som ikke avskrekker noen ved et eventuelt salg.

Anonymkode: fcb23...e03

Det var et godt poeng :)  Takk!

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men hva i verden? Å rive ned og pusse opp et bad fra grunnen av, koster 200-300 tusen kroner. Det er vel INGEN som gjør med et tett bad som er bare 10-15 år gammelt?

Å rive ned gamle fliser innebærer alltid risiko for å skade membran, her hos TS har fagperson konkluderte med at hen ikke ville ta den risiko. Og foreslår andre løsninger som flis på flis eller mikrosement.

Det var det. Absolutt ingen grunn til å rive ned tørt og fint 10-15 år gammelt bad, 5 måneder før man planlegger salget av hele huset. På grunn av et par flis som sprukket og kan ikke skiftes ut. Skjønner ikke hvorfor TS forsvarer seg for deg, du er jo helt på vidda. 

Anonymkode: f0f84...6da

Jeg skrev jo at svaret mitt var basert på at TS ikke hadde opplyst om at de skulle selge boligen.

Og jo, jeg ville revet badet. Du får gjerne mene noe annet.

Anonymkode: 4d211...3af

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev jo at svaret mitt var basert på at TS ikke hadde opplyst om at de skulle selge boligen.

Og jo, jeg ville revet badet. Du får gjerne mene noe annet.

Altså, jeg ville revet badet hvis jeg skulle bodd der, ellers solgt som badet er nå uten å pynte på grisen. Jeg hadde vært meget skeptisk til å kjøpe en bolig med nylig pyntet bad. 

Skrevet

Vi var i en lignende situasjon, og valgte mikrosement på tre vegger og flis-på-flis på en vegg. Det ble virkelig superfint!

Da det er et vindu i dusjsonen benyttes det dusjkabinett på badet. 

Anonymkode: 472c1...9fe

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi var i en lignende situasjon, og valgte mikrosement på tre vegger og flis-på-flis på en vegg. Det ble virkelig superfint!

Da det er et vindu i dusjsonen benyttes det dusjkabinett på badet. 

Anonymkode: 472c1...9fe

Hvor mye måtte dere ut med? Og hvor stort er badet?

Anonymkode: cf779...983

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...