AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Sliter skikkelig:( Anonymkode: c0bb1...33c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Du kan jo spørre noen du kjenner? Anonymkode: d5fc4...225
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan jo spørre noen du kjenner? Anonymkode: d5fc4...225 Kjenner ingen som er flinke i norsk😔 Anonymkode: c0bb1...33c
ekkoet Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Er du redd for at om du legger teksten ut et sted for å få kommentarer så vil den bli plagiert? Er den så god? Da må du ev spørre om noen er villig til å se på den og sende den til dem privat og håpe ikke de mot alle odds er i en situasjon hva de kan ha utbytte av å plagiere den.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Kan noen hjelpe me ekkoet skrev (2 minutter siden): Er du redd for at om du legger teksten ut et sted for å få kommentarer så vil den bli plagiert? Er den så god? Da må du ev spørre om noen er villig til å se på den og sende den til dem privat og håpe ikke de mot alle odds er i en situasjon hva de kan ha utbytte av å plagiere den. Nei, men at siden den da ligger på nettet kommer det opp plagiat når jeg leverer den...? Anonymkode: c0bb1...33c 1
ekkoet Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 (endret) Hvis det er "ulovlig" å be om tilbakemeldinger er jo det uheldig. Dersom det er lov å be om hjelp så er det vel bare på et eller annet vis la det gå klart frem at det er du som har skrevet denne. Du trenger ikke akkurat skrive navnet ditt, men det må vel kunne gjøres på en måte som gjør at du kan bevise at du hadde originalen dersom du blir anklaget for plagiat. (ev sende en kopi til lærer før du legger den ut eller lignende) Endret 9. februar 2021 av ekkoet
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 Hva med å bare spørre læreren din? Jeg tror uansett ikke du finner sider hvor norsklærere står i kø for å jobbe gratis. Anonymkode: 85b42...a93
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #9 Skrevet 9. februar 2021 Rowena skrev (37 minutter siden): Hvordan tilbakemelding ønsker du, da? Hvilken. Det heter hvilken tilbakemelding. Anonymkode: f7ced...d4b 1
Rowena Skrevet 9. februar 2021 #10 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken. Det heter hvilken tilbakemelding. Anonymkode: f7ced...d4b Takk, du
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #11 Skrevet 9. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvilken. Det heter hvilken tilbakemelding. Anonymkode: f7ced...d4b Eller hva slags. Hvilken tilbakemelding gir ikke mening. Hvilken, som i den gule eller den ruglete? Anonymkode: 25937...ab6 1
Rowena Skrevet 9. februar 2021 #12 Skrevet 9. februar 2021 For ordens skyld, så lurte jeg på om ts ønsker tilbakemelding fra en lærer (som jeg antar vil være utfordrende å få tak i her) eller eksempelvis bare en utenforstående med litt kontroll på norskfaget. Ser man må være veldig forsiktig med hva man sier her. 🤓
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #13 Skrevet 10. februar 2021 Rowena skrev (13 timer siden): For ordens skyld, så lurte jeg på om ts ønsker tilbakemelding fra en lærer (som jeg antar vil være utfordrende å få tak i her) eller eksempelvis bare en utenforstående med litt kontroll på norskfaget. Ser man må være veldig forsiktig med hva man sier her. 🤓 Hvem som helst😳😳 Anonymkode: c0bb1...33c
ekkoet Skrevet 10. februar 2021 #14 Skrevet 10. februar 2021 Da legger du ut "er det noen som kan lese igjennom en tekst for meg - så tar jeg kontakt på PM" Skriv gjerne om hvilket nivå og hvor lang teksten er osv. slik at folk vet hva de svarer Ja til. Kanskje du er heldig.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #15 Skrevet 10. februar 2021 ekkoet skrev (12 minutter siden): Da legger du ut "er det noen som kan lese igjennom en tekst for meg - så tar jeg kontakt på PM" Skriv gjerne om hvilket nivå og hvor lang teksten er osv. slik at folk vet hva de svarer Ja til. Kanskje du er heldig. Okei takk😅 Anonymkode: c0bb1...33c
Gjest ti10 Skrevet 10. februar 2021 #16 Skrevet 10. februar 2021 Det pleier å være folk som utfører enkelt tekstarbeid i småjobbgrupper på facebook osv. Da må du sikkert betale en sum, men det trenger ikke å bli så dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå