Gjest Nybakt mor Skrevet 18. august 2005 #1 Del Skrevet 18. august 2005 Fødte en nydelig jente for to uker siden. Problemet er at de siste dagene har utfloden min etter fødselen blitt ubehagelig illeluktende. Skal den være det, eller kan det være noe galt? Har ikke noe spesielt ubehag "der nede", bare merker at det gror. Noen som kan hjelpe meg? Frister ikke så veldig å gå til legen med dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #2 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg opplevde det samme en stund etter fødselen. så jeg ringte barselavdelingen jeg hadde vært på og spurte dem. Nå er dette en del år siden, så jeg husker ikke hva de svarte, men jeg vet at jeg ikke gjorde noe med det.....det gikk over, men for all del, snakk med legen, jeg fikk det inntrykket da jeg pratet med barsel den gangen at dette ikke var uvanlig. Don\t worry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. august 2005 #3 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Gratulerer så mye med jenta! Til saken: Renselsen skal ikke lukte vondt. Den kan riktignok lukte litt vammelt eller emment (som mens), men lukter den fiske/rekeaktig er det mulig du har fått en infeksjon. Det kan være hinnerester e.l. i livmora, og det er viktig å få behandling for dette. Kontakt lege så fort som mulig, så sjekker h*n enkelt om det er tilfelle. Det blir gjerne gitt penicillin også. Endret 18. august 2005 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. august 2005 #4 Del Skrevet 18. august 2005 Gratulere med jenta! Renselsen min lukta ille. Skikkelig råttent faktisk (sorry den beskrivelsen ). Men både på sykehuset og hos legen sa de at det ikke var noe galt. Ta en prat med legen din sånn just in case, men jeg tror det ikke er så uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 19. august 2005 #5 Del Skrevet 19. august 2005 Min renselse lukta også skikkelig py! Ikke de første dagene, men så... Må sies at jeg hadde betennelse, men det var bare i stingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #6 Del Skrevet 19. august 2005 Gratulere med jenta! Renselsen min lukta ille. Skikkelig råttent faktisk (sorry den beskrivelsen ). Men både på sykehuset og hos legen sa de at det ikke var noe galt. Ta en prat med legen din sånn just in case, men jeg tror det ikke er så uvanlig. ← Min renselse luktet også skikkelig vondt. Lukter gammelt blod på en måte, litt råttent på en måte.. (grøss og gru, det luktet virkelig vondt..) men det var ingenting galt og det grodde fort. Men, å sitte i grønnsåpebad kan kanskje hjelpe på lukte også? (jeg turde ikke det for jeg var redd for at det skulle gjøre vondt..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 19. august 2005 #7 Del Skrevet 19. august 2005 Grønnsåpebadene jeg satt i pga. stingene hjalp ikke på lukta, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå