Gå til innhold

Hvordan få jobb som permittert i disse tider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er 30 år og har vært permittert pga koronaen i 6 måneder nå, søker på alt av relevante jobber i oslo området hvor jeg bor, trenger noen tips på hva jeg kan søke på.

har erfaring med butikk og salg fra jeg var ung til nå, og får ikke engang svar på stillingene jeg søker på.

Trenger en jobb som betaler en lønn det går ann å leve av da jeg har regninger å betale, mottar dagpenger men savner noe å gå til.

har ringt til sykehjem og spurt om de trenger noen form for ekstra hjelp men de etterspør kun faglærte.

Takk for svar på forhånd :)

Anonymkode: b236f...f7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta utdannelse mens du er permittert?

Anonymkode: 195ee...f7c

Skrevet

Synes det er rart at sykehjemmene kun etterspør faglærte. Som ufaglært i min by opplever jeg at man lett får jobb, men ikke noe betydelig stor fast stilling selvfølgelig. Jeg jobber på sykehjem ved siden av studiene og har hver tredje helg, men det er også mye ekstravakter man kan ta på min og andre avdelinger på institusjonen. Hvis jeg virkelig vil kan jeg jobbe opp i mot 60-80% hver uke da det er alltid noen som blir syke eller må bytte vekk vakten. Om du bor i en større by ville jeg sendt så mange søknader som mulig til ulike sykehjem og spurt om å få jobbe som ringevikar.

Anonymkode: 35aa4...61d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...