Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine gode venninner har termin om ikke så alt for lenge, og jeg ønsker gjerne å gi både henne og babyen en gave. Jeg vet at hun både har fått og kjøpt en del klær til babyen, så tenker at jeg ikke kjøper det til henne. Pga corona og fordi vi bor i forskjellige kommuner er også praktiske gaver litt utelukket da jeg ikke kan komme på besøk. 

Er det noen her som har noen gode tips? ☺️

Anonymkode: cf9d7...320

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal det sendes da, om du ikke kan besøke?

Jeg har som regel gitt en liten dings til baby og noe deilige dusjoljer og body lotion til mine venninner om jeg ikke kommer på besøk og kan ha med noe digg å spise. 

Anonymkode: 28230...880

• Liker 1
Skrevet

Signerer den over, men så er eg over gjennomsnittet glad i Rituals 🤩

Eg har alltid kjøpt noko lite til baby, og litt velvære til mor. Bodylotion, små kremar som baby brukar, tørrshampo, gåvekort på kafé/restaurant... 

Skrevet

Morgenlevering. Med spekeskinke 

Anonymkode: 1b55e...12b

• Liker 8
Skrevet

Jeg er selv gravid og hadde blitt glad for god spekeskinke eller lakris siden jeg ikke kan spise det nå. Du kan jo finne ut hva venninnen din savner å spise/drikke, og så kjøpe det. Jeg er ikke fan av bodylotion eller andre lignende produkter, så det hadde jeg mest sannsynlig ikke brukt. 

Anonymkode: 8ff45...eca

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Morgenlevering. Med spekeskinke 

Anonymkode: 1b55e...12b

Ja!!

Anonymkode: 8ff45...eca

• Liker 1
Skrevet

Stemmer også for morgenlevering med noe godt pålegg😍 

• Liker 2
Skrevet

Til baby er jeg veldig glad jeg fikk flere serviser (som ikke kan knuses). :) Favoritten er det fra liewood, god skje og praktisk med silikon😊 https://www.sprell.no/produkt/blatt-spisesett-i-silikon-med-kanin-liewood?gclid=Cj0KCQiAgomBBhDXARIsAFNyUqPt2a6k7qW9h36ApnUfKr_5HhGKPLc2xKJr0HP2DY8NMTmij72WSngaAmjDEALw_wcB . Ellers er ull gull🥰 og siklesmekker blir byttet flere ganger daglig!

Om du tenker på til mor så er jo hygieneartikler greit, eller noen gode koseklær og ammesingleter. Eller spekemat/bakst/generelt mat☺

Anonymkode: 6022c...ffd

• Liker 2
Skrevet
RockyRose skrev (2 timer siden):

Signerer den over, men så er eg over gjennomsnittet glad i Rituals 🤩

Eg har alltid kjøpt noko lite til baby, og litt velvære til mor. Bodylotion, små kremar som baby brukar, tørrshampo, gåvekort på kafé/restaurant... 

Rituals er bare de beste produktene:)

Ellers kan du alltid kjøpe klær i litt større størrelser (62, 68), det fikk jeg, og så gøy å glede seg på å ta de i bruk. Eller rangle, babyteppe eller sutteklut.

• Liker 4
Skrevet

Gavekort på takeawaymat, spekeskinke, ost og lakris, kake, godteri, brus, kaffe. Masse en nybakt mor vil sette pris på 😄

Støtter forslaget om klær i større størrelser, eventuelt rangle, håndduk, eller kanskje ei barnebok? 

Anonymkode: 72252...d33

• Liker 3
Skrevet

Pizza på døra, middag mat. Det hadde jeg blitt mest glad for, slippe å lage middag. Babyen fikk så mye, og trengte egentlig ingenting. Men klær i str 56 fikk jeg ikke noe av. Det er kjekt til neste størrelse 

• Liker 1
Skrevet

Er selv gravid og bare noen uker fra termin, send spekemat!!

Anonymkode: 79938...aca

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for alle gode tips!! Blitt litt klokere nå. Ser ut som det hvertfall blir noe spekemat - hehe. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk barnebestikk av en venninne. Det ble brukt daglig i mange år. Synes det var en veldig fin og nyttig gave :) 

Anonymkode: 81053...d4b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...