AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Må ned masse i vekt. Tror grunnen til at jeg spiser mye er at jeg rett og slett kjeder meg noe voldsomt. Blir vannvittig rastløs på kveldene... ellers også egentlig. Utfordringen nå er at det er kaldt og nesten alt er stengt ned. Jeg går meg 1 times tur... Såå er det kjedelig igjen. Jeg har mann, barn og er i jobb. Flere som meg? Kanskje noen har noen forslag? Anonymkode: 7a4f0...1be
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Kos deg med mat, men ikke bruk mat som underholdning. Anonymkode: 88570...338
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Jeg slanket meg 20 kg på 6 mnd med d-vitamin tilskudd (hadde mangel) krom-tabletter som kan redusere søtsug, Google på nettet etter sunne oppskrifter med lite kalorier/karbohydrater (fant utrolig mye snaddermat) og jeg var litt mer aktiv, altså her kan jeg egentlig ikke skryte mye, men jeg gikk oftere turer, lot bilen stå om jeg skulle handle bare litt, og danset til 'just dance' med barna 😅 ønsker deg masse lykke til 👍 Anonymkode: 4615c...3cb
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Periodisk faste. En av nøklene for meg er at man gir seg med å spise på et gitt tidspunkt (for meg etter middag). Det gjør det veldig mye enklere for meg å unngå småspising på kveldstid og gjør veldig stor forskjellen i totalen. Anonymkode: aca19...ca7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg slanket meg 20 kg på 6 mnd med d-vitamin tilskudd (hadde mangel) krom-tabletter som kan redusere søtsug, Google på nettet etter sunne oppskrifter med lite kalorier/karbohydrater (fant utrolig mye snaddermat) og jeg var litt mer aktiv, altså her kan jeg egentlig ikke skryte mye, men jeg gikk oftere turer, lot bilen stå om jeg skulle handle bare litt, og danset til 'just dance' med barna 😅 ønsker deg masse lykke til 👍 Anonymkode: 4615c...3cb Hvilken snaddermat som er snakk om da? Anonymkode: c4476...d7a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken snaddermat som er snakk om da? Anonymkode: c4476...d7a Fant alt ifra gryteretter til pastaretter, matprat har mye forskjellig Anonymkode: 4615c...3cb
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #7 Skrevet 10. februar 2021 Spis lavkarbo så ser du forskjellen. Anonymkode: 6b9ea...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå