AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Del Skrevet 9. februar 2021 Hører selv at jeg høres skikkelig snill og glad ut når jeg snakker til pusen min 😄 Samt at stemmen min er helt annerledes enn den er når jeg snakker til mennesker. Anonymkode: 051b1...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Del Skrevet 9. februar 2021 Klart det, dyr liker et godt og mykt toneleie 😊 Hunden min vet, fra toneleie og ord, om jeg bare prater fint med henne, gir en kommando eller kommer med et spørsmål (hvor er bamsen din?) Anonymkode: ba106...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Del Skrevet 9. februar 2021 Det jeg stort sett hører folk si til hundene sine er, "Nei, FHHYY DEG!!!!" Anonymkode: d5146...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Del Skrevet 9. februar 2021 Jeg tror jeg har lest/hørt en gang at mennesker instinktivt snakker til babyer med lysere stemme fordi babyører har lettere for å høre lyse toner. Så min (helt ukvalifiserte) teori er at vi snakker sånn til dyr fordi vi oppfatter dem litt i samme sjanger som små barn. Du bruker vel ikke en snill og glad stemme hvis du treffer et digert, skummelt dyr? Anonymkode: 80ea8...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå