Ukjent. Skrevet 9. februar 2021 #1 Del Skrevet 9. februar 2021 Her kommer endelig noen som taler de unges sak. Nå er det på tide at regjeringen prioriterer de unge. Ulltveit Moe sier at å høre regjeringen si at de prioritere de unge, er som å høre en 17. Mai tale uten innhold. Kunne ikke vært meg enig! Det aller mest sjokkerende med denne artikkelen er følgende uttalelse fra Aavitsland i FHI: – Byrden for de unge, inkludert deres trivsel, vurderes som stor, men middels for resten av befolkningen siden tiltaket ikke rammer så mange utenom de unge. Hvordan kan man uttale noe sånt?! Det er ikke så farlig liksom fordi det «bare» gjelder de unge? Fy f for et forkastelig utsagn. Og tror de for alvor ikke at foreldrene til disse unge påvirkes av dette? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7KqX4K/fhi-innroemmer-feil-i-rapport-professor-frykter-alvorlige-konsekvenser-for-unge 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 9. februar 2021 #2 Del Skrevet 9. februar 2021 Alle har skjønt hele tiden at det er meningsløst å nekte de unge å gå på skole, studere, trene osv. Prisen for dette blir mye høyere enn korona. Bra at denne åpenbare sannheten endelig har nådd fram til det akademiske miljøet også. Ting tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 9. februar 2021 #3 Del Skrevet 9. februar 2021 Ukjent. skrev (3 timer siden): Her kommer endelig noen som taler de unges sak. Nå er det på tide at regjeringen prioriterer de unge. Ulltveit Moe sier at å høre regjeringen si at de prioritere de unge, er som å høre en 17. Mai tale uten innhold. Kunne ikke vært meg enig! Det aller mest sjokkerende med denne artikkelen er følgende uttalelse fra Aavitsland i FHI: – Byrden for de unge, inkludert deres trivsel, vurderes som stor, men middels for resten av befolkningen siden tiltaket ikke rammer så mange utenom de unge. Hvordan kan man uttale noe sånt?! Det er ikke så farlig liksom fordi det «bare» gjelder de unge? Fy f for et forkastelig utsagn. Og tror de for alvor ikke at foreldrene til disse unge påvirkes av dette? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7KqX4K/fhi-innroemmer-feil-i-rapport-professor-frykter-alvorlige-konsekvenser-for-unge Jeg har vært mest bekymret for de unge hele tiden. De har min fulle sympati. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 9. februar 2021 #4 Del Skrevet 9. februar 2021 Jeg er rimelig drittlei løgnen om at de unge prioriteres når de ikke gjør det. Dette må tas tak i nå med en gang, og jeg forventer faktisk at dette vil bli prioritert i årene som kommer. Da er det på tide med en ny dugnad, hvor de voksne må tåle at flere av fellesskapets penger går til de unge. Utdanning, psykisk helse og fritidsaktiviteter er stikkord her. Dyrt, men viktig. Så får vi se hva som skjer. Vil tro det glemmes ganske fort. Politiet vil bli nedringt av telefoner fra folk som klager på høy musikk fra russen allerede i sommer vil jeg anta. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg